whatsthematter
whatsthematter

病咗.. 諗起好多unfair的往事

病咗.. 諗起好多unfair的往事.. 唔知點解自己條命咁樣.. 可能有關磁場.. 真係唔知.. 人地遇唔到,我就到處碰壁,比香港人蝦。香港亦即係臭港,如果有能力,真係想離開依個不祥之地。

諗起胡說樓市人地追討得到,我自己公大個度就追唔番5000留位費,一直諗一直諗,係咪而家再去追番好呢.. 可以書信教育局,消委會,東張西望,灣仔民事索償之類... 我起身問Tarot, 它話no. 可能它知道,過去咗就過去咗,人要向前追隨自己最大目標?

我又諗番起,人地唔小心放錢係我個戶口度,我就被港女威脅要trans番比佢。其實唔係我叫你入我戶口,你入錯係你的責任。語句好差, 仲要麻煩到個陌生人幫你處理番D錢,連多謝一聲都冇句。我個時只係做緊不停忙碌的pt,我要抽時間番察記錄&check簿。我好心轉番比她,我都隨例問下有冇興趣班導師比我做吓,但你幫人人地唔會幫番你架。我落難,即使開到聲,從來都冇一個香港人幫番我轉頭.... 依D味又係命水...

仲有自己個時貪靚,想整彭牙,都被個本地牙醫涼水。不過好彩都叫執番身彩,冇蝕得好金。

比咗訂金台灣攝影個度,又因為疫情啦,人地已經解散,我們冇咗8000.

搵錢好艱難呀... 我做親咩, 都只能實幹實取,我仲好多時比佢地蝦,做得比其他人更多呢!! 中六合彩又唔見比我中番一次頭獎? 我連細獎,我都未中過...

時也命也。所以我都冇乜朋友,好多香港人經歷的都唔係依D既。過往慘痛經歷比我少,點互相依偎得到~ 好彩搵到自己人生中的另一半咋~ 如果唔係日子真係唔知點樣過..

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论