頹廢熊
頹廢熊

躺平的韮菜不好割,最愛耍廢,偶爾扮作偽文青

D'CENT wallet 開箱

指紋錢包
包裝很重要,一定要未拆過

在Telegram 群組有巴打攞到D'Cent代理,見佢拍片玩得開心,我都不執輸,幫襯佢買隻用。

盒裡的內容

這包裝安全,拆過的wallet很危險,可能有人做了手腳,可在遠端轉走你的幣,這個是未破處的wallet.

盒內有:

主體

USB

助記詞卡2張,Product Spec, 保養卡

但是沒有教你操作的指示卡,唔緊要,自己試下。

我急不及待即刻用USB線把wallet 和手機電腦連上,Oh no, 原來是和手機連接的😅,有人話離遠見到駕駛的車待別慢,左搖右擺的一定係女人,好似呢啲wallet唔知駁咩的,都是我這種大姑所為😅,其實我不懂駕駛的,因為太危險了,我係指對馬路上其他人而言。

拍紋登入

跟手一堆的設定:

密碼

指紋

seed phrases

俗語有話斬手指戒賭,而家係斬手指就可以登入別人的錢包了😨。

加了 ETH MKR

要連接手機,下載D'Cent apps, 設定密碼,用藍牙連接,在apps裡要手動把幣遂隻加上,我先加以太幣,Maker, 試下入幣,將我本來放在交易所的幣轉過來。

除了在apps裡,那小小的wallet可以出到QR code的。

我打側小小等你地scan唔到我QR code偷睇我


入幣好順利,幾分鐘就見到了

高總成日話: Not your key, not your coin.

Now, this is my key and my coin.🤑


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论