角醒
角醒

<角醒>是由大角咀街坊自發成立的社區報,由2020年起,每2個月發行一次。在大時代洪流下,我們選擇從小處出發,在角落處點一盞燈。 如果你有興趣加入製作團體,請填妥以下資料,我們將於稍後聯絡你: https://forms.gle/Cp78YdYSs71bn4zu6 如果你是大角咀商戶,歡迎加入成為派發點: https://forms.gle/ZWCmSUYqwhEYiPR19

大角咀工廈奇觀

(编辑过)
「香港地」想搵個可以製造模型、改裝遙控車嘅空間相當困難:無論地區、鋪租、燈油火蠟,全部成本開支根本不成比例,所以好多人想圓夢都只留下殘夢。一場疫情事過境遷,香港人逐漸習慣到野外走一走,在家中煮兩味,跟小朋友也多做手作,碰巧這個時勢一名電影導演鄭英偉先生萌生了共享工場的念頭,在他Studio有限的空間內搭建一個讓年青人可以發揮無限創意的地方-「永動機地」。
記: 你點樣會諗到呢個idea去建立「永動機地」?

鄭: 其實我由細到大都好鍾意做手作,加上畢業後入了電影行業,有時候電影道具都係我親手製造出來,但就慢慢發現自己想做嘅嘢唔夠空間,主要因為之前公司有適合空間地方俾我去做,還會有固定位置同空間俾我去做,因為好多時候唔係一時三刻可以完成,所以更需要一個地方可以安置到,再加上公司有預算比我買道具及工具,以上種種原因就突然聯想到,如果我公司可以多功能運作,可能會俾大家發掘到更多意念出來,咁就毅然創造呢個「永動機地」。 

招牌
3D Print
記: 咁你建立「永動機地」時遇到有什麼困難?

鄭: 困難?超多!首先選地點,本來我電影廣告製作公司係柴灣,但如果佢係柴灣真係「“搵鬼嚟咩“」!,之後就打算搵返九龍區,但其實選擇都好局限,之後就自己走落街走樓梯,睇咗好多單位都劏到鬼五馬六,本來目標搵一個3000呎樓下的單位,一下子無奈降低要求去搵1000至2000呎,更無奈同所想空間係有出入,最後喺大角咀搵到個呢個單位,上晝睇下晝租。


記: 聽你咁講你係有心喺大角咀發展?

鄭: 起初無諗,不過自己行過就覺得呢到幾好,買手作材料嘅地方周圍都有,工具又喺度,晚上又多嘢食,好多時做創作晚上係黃金時間仲可能通宵達旦,補給好緊要加上好多時夜咗左走,嚟玩嘅朋友仔都好容易搵到車返屋企。


記: 不如你又講吓你哋有咩配備同埋有咩用嚟做啲乜嘢?

鄭: 而家暫時都係一啲朋友介紹來嘅新朋友,佢哋喺呢度都會有自己嘅工作枱,有啲志在參與就可能係中間長枱整佢哋嘅嘢,工具基本上有螺絲批、鑽、鋸、尺、夾、筆油都齊,另外有大型3D Print機,CNC,鑽床都會有。通常佢哋嚟都係改模型或者出版模型,另一班就玩下四驅車及改裝遙控車,我就指導性質係到幫佢哋。另外有電腦提供做圖,有班就會出圖做代工做版,以上呢啲工作可能就係而家香港最缺地方做,所以好多時一到夜晚放假,成班人就返晒嚟做佢哋想做嘅嘢。

四驅車工作坊


記:嚟緊永動機地有咩發展方向?

鄭: 我哋而家正在籌備一個結合賽車同香港元素既project,用一個較細嘅比例還原香港被改建嘅街道,一方面出圖打版出來做擺件,另一方面就同玩具公司合作研發同推出配合比例、香港製造嘅遙控車,加上VR技術去實現在香港場景裏面賽車,以玩樂嘅比賽模式,去提醒下一代嘅人,香港原貌係點樣,繼而令到玩車呢班可以喺香港道場鬥車競技,畢竟香港賽車係連小型車場都容不下,到現在連玩玩具車嘅地方都所剩無己。



後記: 香港呢個石屎森林裏除了錢銀、金融,其實都有好多有心有力嘅人去拼搏一條圓夢嘅路,喺大角咀呢一區少少一個地方,就已經有不同嘅嘢俾我哋發掘,可能你由橋底嘅住宅區走過一條馬路,到了工業區,跟你身邊的人擦身而過,微不足道,但幾多耐人尋味嘅故事係我哋會知道呢?他們未必令人津津樂道,唯又有幾多人想過,呢一個神奇嘅地區,由人生到終結又有幾多微不足道嘅嘢俾我哋去發掘?


電影導演 鄭英偉



記者: Kris


永動機地 ig 及 facebook 














CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论