夜行人
夜行人

讀書人、律師、戰士

未命名

两个VG,我觉得还是不错的,最不好的是某科,只有P+,我估计国际法也不会好到哪里去,也是P+,这意味着,整体GPA要拉低,如果我想申请xx,去好学校恐怕困难。原本不是说的最低就是b-么,为什么可以这么低,几乎就是个C。阳奉阴违。还以为多热情。搞半天。这件事的好处是提醒我要慎重对待,如果其他科目也是这么低,那就麻烦了,申请好学校就不要想了。不去好学校,读差的学校也没什么意思。这可能会影响我以后申请学校. 有时候真没法控制。尽力而为,爱咋地咋地。

On the other hand, I did not put much effort into this, which is why I received a low score. I did not pay close attention as I simply sat there. Why should I anticipate a good grade? I still need to write in English better. I didn't do much writing practice. I thus merit it. How do I get ready for the upcoming semester? Each time, thoroughly prepare and preview. I should also work on my writing. To make them better, I must work incredibly hard.

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论