wongtaisin
wongtaisin

Macbook維修推推薦

話說之前用用下電腦唔小心倒瀉左杯水係部MacBook電腦度,之後已經9秒9清左佢,但係好不幸,電腦都係自已熄機,由於入面有大量公司資料,所以要狗沖去搵地方維修,上網搵左幾間公司都話整唔到,之後係朋友介紹下搵到Let's Go Fix,佢地分店位於銅鑼灣,中環,尖沙咀,觀塘。經過網上初步報價後,即時拎左去觀塘分店搞,師博打開電腦後,細心檢查入水位置,同埋損壞左既零件,之後師博報價後,佢地話需時大約2-4日,唯有等消息。


好好彩,第二日師博就已經打左比我話手機已搞掂,而且所有資料都係曬度,所有功能都正常,師博維修後會講解返整左d咩,同埋點樣去保養好電腦,最重要係維修後有正式既收據,同埋90日既保用,同埋宜家已經用左二個月暫時都無發現有咩問題,而且部電腦好似重快左,所以我會極力推薦Let's Go Fix 比大家,有咩問題都可以隨時PM我。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论