天馬先生
天馬先生

曾任職教師、工程師. 立志寫成為科普、科幻作家, 但每天的文字配額俾哂香港. 現為香港科幻會會長 遊戲及科幻「發燒友」。

你有冇玩過香港獨有的包剪揼呢?

包剪揼大家都識玩,用包勝揼,揼勝剪,剪勝包這三個簡單規則去玩。我同的六歲兒子玩,有時覺得悶,所以教咗一個我小朋友時代學的香港獨有版本(暫叫金庸加强版,我個仔叫五式包剪揼)俾佢,佢一學就識,仲識教其他小朋友玩。

對小朋友來講,永遠是遊戲中學習最好。有冇遊戲可以令小朋友從小學習到香港文化?

包剪揼大家都識玩,用包勝揼,揼勝剪,剪勝包這三個簡單規則去玩。我同六歲兒子玩,有時覺得悶,所以教咗一個我小朋友時代學的香港獨有版本(暫叫金庸加强版,我個仔叫五式包剪揼)俾佢,佢一學就識,仲識教其他小朋友玩。


金庸加强版只係加入兩類新的手勢,就令成個遊戲更好玩,猜疑鏈更長。

1. 蛤蟆功 - 舉三指(食/中/無名指) 成爪狀,蛤蟆功勝包剪揼。

2. 一陽指 - 只舉食指向前,一陽指只能贏蛤蟆功(唔好問點一陽指會輸俾包剪揼,我唔知,有人話我知最好) 。


除咗利用蛤蟆功及一陽指引小朋友識南帝/西毒同金庸外,有冇可能改一改,引發小朋友知到2019年既歷史,明白真相才是對抗强權的不二法門呢?


1. 蛤蟆功變槍 - 手勢變成舉起姆指同食指的手指槍,贏輸法則同蛤蟆功一樣

2. CLS (Comment, Like, Share) - 贏輸法則同一陽指一樣(CLS真相贏政權暴力,但冇保護小朋友的玩包剪揼遊戲亂咁CLS所以輸) ,手勢改成直豎姆指(俾like) ,


甚至任何非包剪揼槍的手勢都行,代表CLS的自由(俾中指代表 Fxxk the government) 。


如果有其他朋友可以再次創作,令呢個香港二創的包剪揼版本版本廣傳世上,真係功德無量!不過,我唔想見到有人把呢個香港版的包剪揼mix去Marvel俾人以為係美國傳入。


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论