又曦
又曦

寫千萬次久別重逢,只為與你相遇 Facebook page︰@又曦 Instagram︰@morning_rays

【疫症生活@香港】行山就唔使戴口罩?乜座山有自動清毒咩?

疫症生活@香港



上星期仲係局部封關時,我老公話好想出去行下,於是就去咗行山。

行咗差唔多成個鐘去到山徑,諗住行上山放鬆下心情,點知……


全 個 山 都 係 人 !

個 個 都 除 晒 口 罩 !


.


係,我明戴住口罩會令含氧量下降,做運動會好辛苦……

但係每三米山路都有20-30個人喺度喎!

一家大細有老有嫩喎!

仲要有好多講普通話同鄉音人士,

唔知係咪啱啱過完年返嚟喎!

佢哋嘅謎樣安全感究竟邊度嚟?


以呢個密度,求其一個以為自己冇事嘅隱形病人打個乞嚏,

已經可以沾上30人。

呢30人又拖下手抱下細路交換下食物……

真係一嘢KO 300人不是夢!





唔好講笑我真係勁驚,全程唔敢除口罩,

就算要飲水都去啲方圓5米冇人嘅位,

開水樽前後仲要用消毒液洗手三四次,

喺有人接近之前就要極速戴返好口罩,

真係辛苦過做賊。


好啦返到屋企,用1:99印鞋底之餘,仲要用酒精抹袋抹行山仗……

咁樣計一計,消耗資源實在太多,

成本非常高昂。


.


今個星期老公又話想去行山……

不了,想運動嘅話,我匿喺屋企做HIIT好過。




by又曦
新作連載速度由Facebook反應決定,睇最新一集&追稿請到︰http://bit.ly/2U90wzw
===
想聯絡作者?
FB︰@又曦
方格子︰@又曦
matters︰@又曦
IG、medium︰@morning_rays
紙言︰@又曦


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论