Mike Yeong
Mike Yeong

Mike Yeong

生髮療程邊間好?Beauskin PT 養髮療程 V.S. Perfect Hair F8生髮療程 改善脫髮一定要搵專業嘅!

我諗有唔少巴打一發現自己甩頭髮,多數都係懶懶閒唔多理會,點知隨之而嚟嘅,就係頭髮越甩越多,甚至變到有M字額、地中海,到時想救髮先發覺已經太遲......係到提提各位巴打,如果發現自己有脫髮問題,就真係唔好再等,一定要趁啲毛囊未完全壞死之前去拯救佢地!咁樣先至有機會及時救得返啲頭髮!


有頭髮邊個想變光頭......試問有邊個男人見住自己係咁甩頭髮都可以若無其事?!我身邊都有唔少fd,開始覺得自己頭髮甩多咗......佢地知道我幾年前已經開始做生髮療程,叫我都過兩招俾佢地,等佢地都識揀生髮療程,趁啲頭髮尚算健康個陣,好好咁保護佢地!


今次就嚟同各位巴打講吓2個我覺得幾Work嘅生髮療程,佢地都係唔同嘅美容院、唔同嘅價位、唔同嘅技術,相信點都有個啱你做嘅!


第1間:Beauskin PT 養髮療程


可能各位巴打一見到Beauskin都會覺得奇怪,其實Beauskin除咗係美容院,都仲有提供生髮療程,而且都有3,4款療程可以揀!至於點解我會揀Beauskin PT 養髮療程?係因為我去完Beauskin做完Consultation,呢個PT養髮療程係佢地嘅顧問suggest我做,咁嚟得做生髮療程就當然要信佢地,所以我都聽Beauskin嘅人講,做咗完整一個PT養髮療程。


坦白講,Beauskin PT 養髮療程個原理其實我都唔係好清楚,Beauskin個顧問同我解釋個陣,佢有提到胜肽技術之類,咁我諗普通人都唔會知道係咩嚟,所以我都冇得別去深究,最緊要係對身體無害,同埋有效!


呢個Beauskin PT 養髮療程主要功效,就係改善脫髮,令頭髮甩少啲之餘,亦都促進返毛囊生髮,仲聲稱可以預防白髮,關於呢一點,我就冇咩感覺,因為我全家都冇咩白頭髮,主要都係甩頭髮比較嚴重......


因為做呢個療程係要「打針」,即係將啲營養液好似打針咁注射入頭皮,咁Beauskin個治療師/醫生(?)會睇吓我頭皮邊啲位甩得比較多,就會重點打入個啲位......好似我咁,係額角、同頭頂會甩得比較多,咁佢就主要注射營養液係呢啲部位......


咁做緊Beauskin PT 養髮療程個陣,點都會有少少痛,因為係直接打入頭皮嘛......我就覺得還可以接受啦,感覺就好似做緊中醫針灸咁樣,不過事後頭皮會有少少腫,雖然針口傷口唔係好大,但都最好唔好掂水洗頭住......我都等咗2日之後,個頭皮消咗腫,先至洗頭.......


講返Beauskin PT 養髮療程個效果,係我身上都算係快見效,大約1個月多啲,就見到額角多咗啲BB毛,遠睇嘅話,髮線缺角問題會冇咁嚴重,不過啲BB毛都仲係比較幼身,唔會話好粗......有時洗頭大力少少,都驚捽甩個種......


大約要等到做完Beauskin PT 養髮療程3個月左右,髮線缺角嘅問題會更加明顯,不過同樣地都係多咗BB毛,至於頭髮嘅強韌度,我就覺得冇咩大變化......


總結而言,如果你想純粹想生頭髮,唔在意頭髮嘅強韌度、粗幼度,而且又唔怕打針,Beauskin PT 養髮療程都可以一試,呢個療程的確可以促進到生髮,不過係我身上,「改善頭皮、頭髮健康」呢一點就唔太見到有效......加上因為個療程都算有入侵性,相對嚟講,我會expect佢個生髮效果會再顯著啲......


評分:⭐⭐⭐⭐

推薦度:👍👍👍


第2間:Perfect Hair F8 生髮療程


另外一間我推薦嘅生髮中心,就係Perfect Hair,佢地嘅皇牌F8生髮療程,係一款我覺得不論男女,人人都啱做嘅生髮療程!相比Beauskin PT 養髮療程,F8生髮療程係唔需要打針,完全冇入侵性,所以我會推薦俾一啲唔想打針、好怕頭皮有傷口嘅朋友去試吓!


Perfect Hair F8 生髮療程嘅原理其實好簡單,比起Beauskin PT 養髮療程,我又聽得明喎!Perfect Hair F8 生髮療程係用咗低能量激光,啲激光會滲入頭皮毛囊,激活返毛囊嘅活性,之後就自然會生到頭髮架啦~而且Perfect Hair F8 生髮療程仲會用埋獨家嘅生髮精華,咁就可以將生髮、止脫嘅效果最大化!


做緊Perfect Hair F8 生髮療程嘅過程,可以話係一啲感覺都冇,因為部儀器係唔會掂到你個頭......首先Perfect Hair嘅治療師會係頭皮到搽啲生髮精華,再安排照低能量激光嘅儀器。成個Perfect Hair F8 生髮療程過程都只需要坐係到就搞掂,唔洗擔心要打針、會流血......


Perfect Hair F8 生髮療程大約會做30分鐘左右,然後就簽埋少少文件就走得,一啲都唔拖泥帶水,唔會曬你時間......本人就好怕做完療程之後,啲職員都仲要拉住你chur你買多幾次療程,大家可以放心,Perfect Hair係冇呢個問題嘅!


至於Perfect Hair F8 生髮療程個效果Work唔Work?我就覺得比我想像中好好多,咁啱我開始做Perfect Hair F8 生髮療程個排,唔知點解突然爆多頭油,搞到連頭皮屑都好似雪花咁甩出嚟,做完第一次Perfect Hair F8 生髮療程之後,其實啲頭油問題已經即刻好咗好多,唔再油笠笠......


當我就嚟完成成個Perfect Hair F8 生髮療程個陣,我就覺得啲頭髮明顯強韌咗,當時因為工作關係,幾乎日日都要gel頭,但啲頭髮都仲keep住有彈性、唔易甩,冇再好似之前咁一執一執咁甩落嚟......


總結返,我覺得Perfect Hair F8 生髮療程對於提升頭髮強韌度,同埋頭皮健康程度,明顯係好過Beauskin PT 養髮療程,雖然生髮效果係我身上唔多見到,但Perfect Hair F8 生髮療程就可以改善到成個頭皮環境,打好根基,咁先可以生到啲更加健康嘅頭髮架嘛!


評分:⭐⭐⭐⭐⭐

推薦度:👍👍👍👍👍


免費體驗:Perfect Har F8 生髮療程

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论