萬寶路88
萬寶路88

好幻的科幻作者,較多以天文及神秘學融入小說,希望多多觀摩交流 matters 專頁—真科幻

用個科幻腦黎抗疫&準備促進經濟復甦(十八)動態清零 Vs 與病毒共存(上)

動態清零 同 與病毒共存 係唔係非黑即白嘅關係咁簡單呢?

用個科幻腦黎抗疫&準備促進經濟復甦(十八)動態清零 Vs 與病毒共存(上)

先想聲明一下,有聊得很寫這篇文章並冇政治前設,我非黃絲亦唔算得係藍絲,最多算係保守中間派(即係大多數普通市民)。

我亦非什麼專家,只係以一個有本科科學能力嘅科幻腦嚟分析一下上面嘅話題。

好啦,入正題啦⋯

最重要嘅係 動態清零 同 與病毒共存 係唔係非黑即白嘅關係咁簡單呢?

全世界分成兩派,有聊得很就叫佢地做東、西方兩個陣營啦。

大至上東方堅持動態清零。

而西方就緊係與病毒共存啦。

為咗對抗病毒,兩方面都付出咗好多,表面上睇嚟各自都有優點同缺點。

事實上係唔係真係咁呢?

到底,最後又會係邊面贏呢?

今日,香港確診數字創咗新高!

如果,有聊得很就喺今日預言,香港好快會冇事,會擊退第五波疫情(雖然呢一刻仍然唔係幾理想)。

香港好快又可以動態清零,而且最後達至與病毒共存(當然,有聊得很講呢種與病毒共存並唔係西方嗰種咁傻瓜嘅與病毒共存)。

表面嚟睇,咁講好似好矛盾,又或者更多人純以為我又係藍絲硬撐動態清零!

動態清零喺第五波一定會成功。

理據?

過幾日,下一集整理好同大家繼續分析東方嘅動態清零抗疫政策點解會取得成功並且最終會得到埋西方付出好大代價想得到而仍然可望而不可求嘅與病毒共存。

作者:有聊得很(manbolo88)

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论