六藝(猫哥MG)
六藝(猫哥MG)

The Age :of Great Navigati:on is the revelati:on :of the Metaverse. :::Timeart::: (^ー^)ノ

伏難眠(粵語版)

(编辑过)
睇搵食平台搵食,不如响露台煮面食

時間設定:周四晚上九點

小筆呢排都好忙,因為佢上司安排左一份筍野佢做,就係調查下市面上D咸魚罐頭邊款好食⋯

老細話:「筍嘢先醒你,咸魚罐頭免費吃到飽」

今日小筆忙左成日,早餐食左咸魚撈丁,午餐食左咸魚豬仔飽⋯晚餐真係唔想再食⋯食咩好呢!要食返D好嘢慰勞下自己先得⋯

小筆打開搵食Apps, 搵左好耐,見到有筍嘢😋於是決定食西餐,搵食平台有餐廳可4.4折食原價千元的套餐⋯🎉咁筍,當然要搵埋老友們一齊去食啦!


小筆食左餐仲慘過食咸魚的一餐飯⋯

佢係朋友圈內大肚苦水,方能舒展心裡的不快

佢話:


無可比性,完全無可比性。

只能單獨的感受,不能與任何餐廳相提並論。

沒有對比,沒有距離。🙏

4.4折有點吸引。但那些都將會是難忘的伏,伏中伏中伏中伏。

先說頭盤,冰葉上放點超市汁。沒難度沒心思。

湯:就是糖+水🙂很是難忘的!可能放罐頭湯還有點驚喜。

海鮮:量很很很少,若分開單點也不用這個價,不過唯一好評就是每人一隻的生蠔很新鮮!

主食:很重手的芝士,那個量就可意識到明早拉出來都將會是濃濃的那個味......全碟是意粉與勁量芝士的混合,唯一的一小根紅蘿白,也是自帶酸酸叔叔味,濃濃的芝士都蓋不住。小節沒把控沒關注。

甜品:不說啦,因為自己不太愛吃甜品。🙏

環境設計:枱面積小,西餐碟很大,成個過程都很BIG,只聽到服務的妹妹全程說:吾好意思吾好意思。。。。枱面上方沒有任何照明,應該收則後後加枱,基本上看不清食物,我就話老花姐,連執餐具的妹妹自己都話睇吾到野。

體驗一份所為原價過千的西餐,由入坐到離坐,都不用40分鐘,打破了自己的記錄😄我的羅友果然係三角。

得罪晒🙏睇搵食平台搵食,不如响露台煮面食。


小筆的老友問候佢:「咁咪要成四舊水!」

小筆反應:「😭😭😭😤😤😤」

佢話:


我由心而發,不寫不能入睡,又吾想在搵食平台寫,心知開店不容易,但我係用真金百银的用家,也有自己的感受,也有食後感,只能在這裡吐一下口水,望各位大哥見諒,得罪晒🙏


繼續:


😰係我個人問題,可能同餐廳無關,類似的品質一街都係,而且我今日見到餐廳入面爆晒,大家食得好開心,好投....

只有我及我們都大為失望。

食材本身不多,我們碟上餘糧很多,為什麼不問客人原因?可能餐廳都習慣了。


繼續:


就如x太所表述:指紋分析只是顯示個人的原廠設計及特徵,指紋報告沒有可比性,也沒有好與壞,只有個人的特徵及特質。

同樣,每個餐廳都有自己的特質,與其他餐廳無可比性。

只有進入消費及體驗才是真正的感受,才知道適不適合自二次光顧,有無回憶,有無食評,有無驚喜,有無啟發。。。有無想起你初戀時的幻覺。


夜已深!白畫將近!

小筆寫晒出黎!吐晒出黎🤮

爽晒,瞓覺💤⋯早餐都係食返咸魚撈丁好食好多🤤

「盲測平民超市買到既沙甸魚, 然而舊青瓜經已出賣左老人牌」

後記:故事純屬虛構,美食評論為朋友的肺腑之言

你又有無伏過呢?有人話:唔伏打到你伏😂😂
伏應該都是人生必學的功課,伏左下一次就會醒目左⋯😆

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论