Kobo
Kobo

暗瘡難搞 遇神級免費facial

暗瘡搞極都搞唔掂  我不想努力了

小弟強仔生暗瘡可以話係expert呀,生足幾十年,去暗瘡嘅方法多多都試過,基本上都去到放棄狀態,直到年頭巧遇一個免費facial嘅廣告,個免費facial Sell緊一招擊退暗瘡,包括有兩個免費facial 暗瘡分手療程及去暗瘡印療程,當中有啲片段係用家分享,講佢做咗呢兩個免費facial嘅感覺同效果,真係唔錯,好似有少少撻著我想去暗瘡嘅初心,決定去試一試,有咩未試過吖,都唔爭在試埋呢兩個免費facial。


暗瘡4大成因

講免費facial之前呢都想分享吓我強仔多年來嘅心得,其實暗瘡形成係有四大原因嘅,第一係油脂分泌過盛,有時皮膚受到雄激素影響,會分泌過多油份;第二係毛孔堵塞,一般人嘅皮膚死皮會鬆散,容易隨著新陳代謝而脫落,但係經常生暗瘡嘅人,死皮容易黏喺毛孔內,令毛孔堵塞;第三係細菌感染,油脂分泌過多會令油脂積聚喺毛孔,容易引發暗瘡菌;第四係炎症,暗瘡菌將油脂變成脂肪酸,繼而刺激皮膚形成暗瘡。而其中一個免費facial暗瘡分手療程聲稱可以徹底剷除暗瘡菌同死皮,令到毛孔暢通無阻。


免費facial暗瘡分手療程

我強仔先試咗呢個免費facial暗瘡分手療程先嘅,做療程嘅時候,治療師會用個探頭喺塊面度碌碌吓,就好似有個吸管喺皮膚上吸走啲污漕野;其實佢嘅原理係透過醫療級雙向引流技術,可吸走晒積聚多年嘅化學物、有害物、死皮、同暗瘡菌,將油脂污垢、黑頭粉刺、細菌等等嘅污糟嘢抽返出嚟,另再有導入功能,將淨化精華同保濕因子注入皮膚底層,可以做到保濕、注養、平衡油脂,調理皮膚狀態。做完呢個免費facial暗瘡分手療程感覺真係超爽呀!


免費facial 去暗瘡印療程

暗瘡印呢就梗係跟住啲暗瘡而嚟嘅,當我地擠暗瘡擠得唔好、處理得唔好,就好似做成細菌感染,令到毛孔發炎、紅腫、更會形成疤痕、暗瘡印、甚至係凹凸洞,要佢自己好噃就難喇,我好有經驗,今次有呢個免費facial 去暗瘡印療程真係好好多。免費facial 去暗瘡印療程係採用激光技術,能量會穿透到皮膚真皮底層,以極短時間將能量送到皮膚,長強度嘅能量抑制暗瘡菌,亦都可以準暗瘡印,逐點打散,粉碎咗嘅黑色素會經過人體自然嘅新陳代謝排走;當能量送到皮膚底亦會刺激膠原蛋白增生,令膠細胞可以從新排列,撫平凹凸洞。呢個免費facial 去暗瘡印療程嘅激光能量輸出穩定均勻,唔會對皮膚組織成傷害,所以即使打完暗瘡印都唔會紅腫或發熱嘅情況,就好似常一常化妝出街,對日常生活完全冇影響。


免費facial 試後感

有多年暗瘡經驗嘅我,呢兩個神級去暗瘡免費facial確實為我帶來新衝擊,令我覺得全面暗瘡嘅人都有得救,可能科技發達,真係一啲新嘅方法可以幫到有暗瘡煩惱嘅人,如果你都同我一樣成日生暗瘡嘅,不妨去試吓呢兩個免費facial,嘅呢兩個免費facial係由Perfect Medical推出的。


免費facial暗瘡分手療程

免費facial 去暗瘡印療程


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论