翹卓
翹卓

// Cₕᵣᵢₛₜᵢₐₙ丨Bₗₒggₑᵣ,新手業餘作家一名。 //

〈今天我智障了〉

「大難不死必有後福」或者其實係大難不死後仍是有先禍+後福


(呵呵,之後就唔知我講啲咩)


今日生活如常,看醫生如常,上堂亦如堂,唯獨不同的是,今天獨個兒逛街買些秋冬衣服,其原因好簡單,就係想「償」自己大難不死兼綜合不同因素發現自己病的原因是:

「我著唔夠衫」

所以去買番啲衫

(係咪覺得呢個係神一般的想法呢?)


總之,我就是去了買。

但買完後回家,心想:

糟了!我會否因為體弱出街而感染肺炎呢?

🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

(有些智障)


所以現在只能說,

唯願今兒早點休息,乖乖吃藥,別想太多,然後好好禱告交上,望我的病早日康復,自己健健康康🙏🏻🙏🏻


PS. 或許我真的智障了

後記:繼續為我身體同智商禱告🙏🏻🙏🏻

Credit: 某🤦🏻‍♀️emoji 的圖

https://emojis.wiki/person-facepalming/


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论