甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《4220米的Volcan Tajumulco done,祈求上天嚴懲那些獨裁癲佬🙏🙏》

6 Oct 2019, Sun (Day 127 晴->雨, Tajumulco ->Xela Guatemala )

今朝本來較左鬧鐘5點起身, 最後賴床10分鐘先捨得動身。 好彩我哋都算快,5:30am已出門口, 最終應該5:40am開始上山。 很幸運, 我們出門時有看到日出, 雖然不是在山上看, 但都心滿意足了。

我哋跟住人哋個blog嘅路線上山, 當然咁樣只是可以應付到部份的分叉路, 更多時候我哋都係靠估, 唔知邊條路先真。開始時眺望座山都覺得其實都ok丫 唔算太斜。但行下行下, 原來後段有時都要用手幫下自己!最後安全到達, 不其然向這中美的高峰默默許個願, 願世上所有的獨裁者為自己做過嘅愚蠢事得到懲罰🙏🙏

好彩, 符碌之神都有眷顧我哋, 爬過最後一段石路後, 於10:00am上到Volcan Tajumulco。 不過我哋沒有留很久, 坐半個鐘就走左, 因為山上已開始有霧, 但更怕當然是下雨。

下山時有碰到quetzaltrekker, 原來佢地都有one day Tajumulco trip。 打了招呼再各自上路,我哋最後又在幾個分叉路口有點不確定性, 但很感動還是能順利走完, 走完時間是下午1:20pm。

我哋攞返行李, 再到餐廳還鑰匙後便走回路上截車返San Marcos。再轉車返Xela後,Oscar提議食雲吞, 可以呀! 雲吞不錯, 但喺麵很難吃。 加上凍檸水, 餐飯埋單Q98 2位。

食完便各自回家了,回家之前我到超巿一趟買日用品。原來今天是Iglesia的慶典, 比上次Independencia dia獨立日更熱鬧。今次不是巡遊, 而是勁多攤檔及機動(人動)遊戲, 很費力才能穿插回家。

已用:Q59.7

Q49.75 雲吞麵+凍檸水

Q9.95 超巿

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论