甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《 壓軸登場的Volcan Tajumulco》

5 Oct 2019, Sat (Day 126 晴->陰, Xela ->Volcan Tajumulco Guatemala )

行Volcan Tajumulco係我喺危地馬拉一項最最最想做嘅事。本來諗住跟Quetzaltrekkers去個2日1夜嘅登山之旅,但由於Xela成日落雨, 一直都forsee唔到幾時會好天氣, 等下等下等到都趕唔切book咁濟。再加上諗起每人要孭15kg定20kg上山(當然可以比錢請porter解決), 所以同Oscar講開, 不如我哋唔喺山上camping, 改為靠自己晨早登山算了。

由於係時候離開Xela了, 所以定左係走之前嘅周末行左個山佢。 不過Oscar今朝先覆我幾點出發, 所以我都無出去買行山的乾糧。 而午餐嘛,本來是想要買些甚麼回來煮, 但Eva請我吃了半份蔬菜蛋餅同兩碗黑豆沙, 所以也不需要再買了。

由於Oscar跟我說最遲兩點要出發, 所以我都先把東西收拾好, 然後等他跟朋友吃完飯再給我whatsapp。最後他二點幾去到我hostal, 跟住就一齊去xela pan買左一條麵包, 再搭van去巴士站。 很快就找到我們要坐的巴士, 每人Q10, 一個多少時後到了San Marco後 (Q5),亦很快搵到車去Tajumulco。不過等待開車的時間反而要半個鐘, 還好我們順利下車並很快找到Hotel Village Real。 放低行李後, 我哋就去對面山吃了一個飯 (Q20)就回去沖涼休息了。


已用:Q123

Q10.5 麵包

Q2.5 二人van仔錢去terminal minveral

Q30 來回san marcos跟tajumulco錢

Q60 Tajumulco hostel

Q20晚餐

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论