甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《平衝時空》

3 Oct 2019, Thur (Day 124 晴->雨, Xela Guatemala )

這裏的10月3日, 即香港的10月4日, 香港預告用緊急法立蒙面法, 真心痴Q線, 願高官popo同中共盡早種瓜得瓜種豆得豆。

由於病到成日半夜咳醒, 所以其實唔夠瞓...見今日終於出下太陽, 所以晨早起身洗左衫, 整埋烚蛋蕃茄三文治就準備上堂。Eva見我食得咁寡, 所以叫我用佢支honey mustard 醬, 再加埋西班牙女仔的pepper, 真係堅好食喎!

今日教ing tense, 見天氣咁好, 上完堂我出去走了一圈。先去la torre買了特價意大利青瓜, 都係Q1.5, 之後再去本地超巿買左蕉, 同埋明知自己最好唔好食, 但又忍唔住要食的辣味tacos。又由於今日hostal的英國人Jason搞了個pizza練西文gathering, 所以唔使煮飯。 7:30pm人齊出發, 今日pizza店買一送一, 我地點了兩個pizza再加飲品, 但Mine無食過, 只係飲了紅酒。 我哋由最初練西文變成繼續講英文(都係我拉低條curve🤣), 但整個氣氛歡愉, Jason仲借左的小朋友西文書比我哋睇添!


已用:Q46.75


    

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论