甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《上課的生活》

30 Sep 2019, Mon (Day 121 晴 ->雨, Xela Guatemala )

上課的生活就是規律得不得了! 早起床溫左陣書後, 我就出去買野煮飯。 首先去la torre望下, 無咩啱, 於是諗住去local 超巿買蕉。

中途有人同我打招呼, 是一個叫Steve的意大利人, 原來佢同日籍太太住呢到, 而佢之前住左Costa Rca廿幾年, 而家住Xela。 而佢同太太都係玩樂器, 佢仲係一個廚師添! 聽落好有趣, 佢邀請我到他家, 可是我還有課, 於是他給了我電話, 著我四五點打給他, 可惜上課後send 一message給他沒有回了。

之後我去左買蕉 (Q1.05) 及蔬菜就返去準備晚午飯。 其實連午晩飯都係一樣嘅料, 只係飯同意粉的分別🤣。




已用:Q533.05

Q1.05 bananas

Q7 蕃茄、 洋蔥、薯仔

Q525 西班牙課(5天學費)

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论