甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《作病》

26 Sep 2019, Thur (Day 117晴->雨, Xela Guatemala )

課後約了Ida及Alexandra去飲嘢,所以先匆匆忙忙的去了文具店替幫Oscar買記事簿 (Q6), 怎知道突然又下起大雨來, 但還是要順便去一去la torre。 逛了一圈, 買了一包通粉、青檸及一pack牛肉離開, 但原來我已遲到! 基於不想把肉帶來帶去, 於是遲住到都要返hostel攞低嘢, 但最蠢係...我竟然搵唔到間bar, 所以最後我都係返hostel算了。不過因為有少少鼻水, 而星期三晚又太攰, 所以最後9點半就瞓左, 真係希望早睡早起身體好!


已用:Q20.2(未計啤酒錢比oscar n 簿錢)

Q6 簿

Q14.2 牛肉(Q11.45), 意粉及lemon


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论