甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《休息》

4 Sep 2019, Wed (Day 96 晴 Xela, Guatemala )

琴晚溫西文溫到零晨十二點幾, 今日真係唔多頂得順, 勁眼瞓。 由於今日約左Eden去飲啡,返到學校第一件事就係先問新同學Alexandra有無興趣一齊去,諗住多個人開心D。佢話無問題, 所以我約左佢三點Mcdonald等。 點知放學時被通知2:30pm要去一間由受civil war影響嘅女姓開設的傳統紡織衣物店參觀, 所以午飯後先跟老師去參觀地點, 而原來佢只係帶我地過去, 到埗後隨即離開。我地兩個孤兒仔只係睇左段片同行左間鋪, 然後便沒有然後了。

是次參觀的結束時間比預期早, 所以我地去左一間叫Baviera Central Historical的cafe坐低等Eden。 我點了一杯熱咖啡, 但只係得個甜字, 沒有La Chatia Artestian的好味, 但呢間cafe勝在裝修靚。 我地係到傾星期日去Chichicastenango的安排, 原來Alexandera一直想搭tour bus, 而我只係想搭chicken bus。 喺呢個時候Eden提起Totonicapan同埋Momostenango呢兩個地方近一些又可以郊遊, 所以我地隨即決定星期日改地點!

跟住Eden仲帶我地行去學校的後山行下, 原來後山上到頂可以眺望火山, 等我下次再去先。 跟住去埋買簿我就返homestay了。


Q14 朱力奶

Q3 簿


已用:Q17

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论