甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《港女愛食tea》

29 Aug 2019, Thur (Day 90 晴 Xela, Guatemala )

今朝出現了我嘅favourite, 就係香蕉panqueque。 雖然香蕉與班㦸同煎, 但可能香蕉好熟, 所以夠甜好味。 

雖然有美好早餐開展新一天, 但奈何上堂上到好沮喪, 一嚟唔明, 二來雞同鴨講, 越講越唔明。 因為老師英文沒有很好, 其實呢方面有好有唔好, 好嘅方面係佢同我講西文, 對聽力有幫助; 但奈何我有進一步的提問時, 佢未能解釋得明白 (求仁得仁, wakakak!!)。

沮喪過後回homestay仲沮喪, 明明平常星期四有肉, 但今日竟然沒有, 唔係想一周三餐縮至兩餐掛?所以我決定今日不溫習, 反正我約了Mona下午茶, 就索性出去散散心。 我先到她推薦的Mandarin Cafe, 好多嘢揀喎, 我先點了一杯hot dark chocolate, 然後想著既然在等, 都有把西文筆記攞出嚟睇。 無耐Mona到左, 我地轉戰Cafe的室外位置, 碰巧也撞到她的朋友, 於是走在一起, 當中我們有太多話說, 然後眼見他們的沙律及麵包都很美味, 於是忍唔住多叫了mint chocolate trip helado, 感覺好natural下, 但好味喎 (熱朱力Q15; helado Q10)。 最後我地各自離開, 然後我走到文具鋪買了一本notebook及一枝藍原子筆 (共Q4)便回去了。 但由於無心機溫書, 我還是早點睡吧!



已用:Q29

Q25 hot chocolate + mint chocochip helado @ mandarin

Q4 簿(Q3) + 原子筆 (Q1)

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论