電影朝聖
電影朝聖

我是作者Gary Wong,這裡除了談電影外,還會透過電影場景看城市和發掘當中隱藏的有趣故事。

致豪華:天機 斷片 奇遇記

昔日經常到豪華睇劉華,當中嘅戲梗係唔少得籌備經年曠古爍今要食住爆谷睇嘅絕世大奇片...「天 機:富 春 山 居 圖 」「天 機:富 春 山 居 圖 」「天 機:富 春 山 居 圖 」,重要嘅要講三次,仲要較高聲量調慢音速。

話說當天早上特登齋戒,到豪華參悟這部點參都參唔透嘅奇疤絕片,當睇到片尾劉華大戰佟大為一段唔知邊個打邊個嘅決鬥,條片突然冇晒聲,起初以為套戲咁鬼馬要估你唔到玩吓花臣,但再隔半分鐘片都冇埋。噢!斷片。

一般嚟講,觀眾都會開始出聲甚至鼓燥,特別係豪華有唔少貌似燥底的大叔或煲煙陀地觀眾,奇怪嘅係全場一粒聲都冇。隔咗五分鐘,院方有職員來「耍冧」,並帶大家到票房作進一步處理。來到票房,大家依然一粒聲都冇,但在燈光充足的情況下看見大家的表情皆崩緊。這時候,戲院職員再次向大家致歉,並且每人派一張豪華戲院贈卷。這個時候大家仍然一粒聲都冇,面容依然崩緊,突然有人劃破沉默問職員一個重點,張贈卷係咪一定要睇番呢套天機?職員斬釘截鐵說「唔洗」!這時再看大家的反應和神情,有些不經意流露放下心頭大石的笑容,有些眼神曖昧,有些如我,掩著咀偷笑!

當我離開豪華,忍唔住回頭望望戲院上的電影壁幕,戲院抵死地將《天機》和《盲探》兩部戲放在一起。奧妙嘅係《盲探》海報中莊士頓的動作原來已暗藏玄機,豪華戲院果真鬼馬,而且用心良苦。

念豪華(1991年 - 2019年11月29日)
香港最後一間大戲院

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论