kay
kay

宇宙住民。宅宅。非典型香港人。 星際探險中。 書評 | 畫評 | 隨筆 | 小說 | 繩縛

與男友的對談討論:心懷感謝的重要性(半粵文)

這篇文是男友的status,和我在下面的comment回應~想跟大家分享心懷感謝是好習慣,也是愛情關係中能相處融洽的重要因素

男友Rayくん:
開始發現同女友人相處嘅時候,講得最多嘅除咗「すき」(喜歡)同「かわいい」(可愛)之外,應該就係「ありがとう」(謝謝)。

我地會為咗一齊食外賣壽司預先倒好豉油同wasabi,打開罐裝或者樽裝飲品,推薦某套新番、經典、某條好睇嘅youtube片,分享由唔知邊度集得嘅有用無用知識,遞上床邊嘅紙巾或者電話等等嘅事而感謝對方。

而且呢種習慣亦好似唔限於我地兩個人之間。食飯遇到好服務嘅店員,出門有好天氣,沙灘嘅水好適合躺平,亦會向其表示感恩之心。

可能每一句道謝只不過係當下嘅衝口而出。但要仔細思考出原因,或者因為一切其實都係世界線嘅偶然。

只要諗到事情有另一種可能性,好事未必咁順利發生,到底中間堆叠咗幾多人,幾多巧合同運氣先成就到呢一瞬間嘅幸福感。只要諗到任何一個節點出錯都會令世界線脫軌,就不得不為過去各種角色擔當竟然都冇犯錯而心存感激。

我始終都係一個相信因果同言靈嘅人。語言嘅力量係會影響到命運。即使人未必意識到力量嘅存在,但我確信呢個因果係真實嘅。

感謝各位仲會睇到呢堆文字嘅人,感謝你睇到最尾。

我嘅回應同感受:
男友因為咁微小嘅嘢可以寫到咁長嘅文真係好撚痴線(讚賞意味

但係冇錯,呢篇文入面主旨嘅「表達出感謝/感恩」就係我地維持良好關係一個好重要嘅一環~(情侶關係至今三年七個月,依然好少鬧交。)雖然成日講唔該好似好相敬如賓好見外咁,但係佢同我講嘅唔該 多謝 ありがとう喺我心目中係有附加幸福魔法嘅!!😤 謝謝Rayくん因為彼此相處的微小細節而寫了這麼長的文,確實,我也留意到自己說了很多次ありがとう、聽到很多次ありがとう/唔該/多謝,車的路途上也有「一個人如果常常感恩的話,他是不是會因為習慣感恩,而對於『感恩』這種心情麻木了呢?」「還是他會因為常常『練習感恩』而變得更容易找到生活上值得感恩的微小事物?」這樣的有趣討論,對於能認識到啟發我有如此思考的男友,我是很感恩的。

因為我們並不是普通只食玩訓消遣的情侶,而是偶爾會在閒談交流中有互相砥礪和思考的討論的情侶。雖然偶爾會覺得動腦很累可是思考真的很開心,能一起討論真的很開心,能有人願意聽我話癆亂up真的很開心。 和Rayくん的ありがとう次數多到回到家,媽媽命令/要我幫忙做點什麼的時候不說「唔該」也會在想「我好累覺得好麻煩啊 我奉旨幫你的嗎?起碼也加句唔該吧」可是仔細調適心情之後想起媽媽也是剛兼職下班(凌晨十二點下班)也一樣的累,而且媽媽並沒有說唔該的習慣(是的我和哥哥爸爸在家也常常被她命令)而且在某些任務她應該是有感恩之心的只是不宣之於口。

嘛 說遠了,ありがとう、唔該、多謝,真的是人際關係間的潤滑劑,除了因果福報和言靈之外也令幫了你的人覺得「啊我並不是老奉要幫你的(我覺得人世間上其中一種最難受就是對方把你的努力take for granted) 你有表達出感謝我的心情」是的,講心裡所想的verbal地表達出來是很重要的,尤其是在這個人人隨時隨地戴口罩的年代,微笑變得不可見,一句謝謝/唔該/ありがとう,可能就讓一個人心情好一陣子(甚至可以很久,因為「是片刻組成 永恆啊」《蘇打綠 · 你在煩惱什麼呢》 讓世界變得更美好,讓你的心情變得更好,由謝謝開始

昨天和男友一起去汀九灣玩,感恩那天有好天氣~


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论