atyh
atyh

不再美食王, 舊時代的遺物, Web 3.0的新世代, 還有我的一席位嗎?

忙到閪閪既一日

今日這個帖、必需用廣東話來寫、因為…我他媽的睡晚了!只好在車上用google voice to word 去搞!

冚家祥佢、忙左成個星期都仲未搞掂手上啲paper work,我真係開始想一把火燒晒面前啲野然後拍拍屎忽走人囉!

死老鬼想點、人就走鳩晒、仲日日鳩up 用2年前個條數黎同人講野、唔使佢做佢梗係鳩up得易!

咁把炮叫佢自己坐低、每人每個位做一日、睇佢仲會唔會嘰嘰格格!做做下一野就到lunch hour!

完全唔知食乜春好喎、是但去一間茶仔、哇屌、旅行團、咁就仆街啦、上菜有排!不出所料、等15分鐘先上、然後嘢飲係我差唔多食完先上!

返到去繼續比人SM!7點幾先收、碌返去深圳、然後門口五個速遞!屌囉、我屋企幾時變左集運倉?

我琴晚1點訓個陣、老婆仲同佢老細飲酒、唔等啦、頂唔順訓覺!

雖然今日訓晏左、坐車都遲左個半鐘,但有時係唔同時段出發都好、唔需要日日黑格式行程!

公司已經夠多仆街野、唔需要為左每日返去應付仆街野而進一步影響到心情、嘿嘿!







CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论