一隻儀仔
一隻儀仔

不敢冒險,才最危險!一隻酷愛自由的人馬座,喜歡藝術、咖啡和韓國。 #下飯韓劇 #咖啡師成長日記 #解鎖咖啡生態

EP8 聖誕崩壞呈獻🎄《Last Baristmas》/ 咖啡生態與禽獸朋友們

面對這些不公平和討厭的事,大家會如何面對呢?

又到12月了~聖誕是一個既開心又傷心的日子。開心的是因為充滿節日氣氛,傷心的是因為要上班(以前啦~)。

聖誕崩壞呈獻🎄《Last Baristmas》是我在 2020 年創作的動畫,以輕快又富有節日氣氛的音樂描述著咖啡師的各種辛酸血淚史。

大家都以為做咖啡師是「輕輕鬆鬆等收工」嗎?其實咖啡店也是一個弱肉強食的世界!面對這些不公平和討厭的事,大家會如何面對呢?而我......越討厭,就越要唱~佢~!

最後祝大家 Merry Baristmas & A Happy Brew Year!祝咖啡師快樂!
Merry Baristmas 影片▶https://youtu.be/ubEH2XbFViE
A Happy Brew Year 影片▶https://youtu.be/5Kxpp71hg9Y

EP8 聖誕崩壞呈獻🎄《Last Baristmas》
《Last Baristmas》編曲:ToNick / 改詞&動畫:儀仔Coolyee

廣東話歌詞 ///(意思翻譯)

Last Christmas 又踩左whole day ///(Last Christmas 上班上了一整天)
And the very next day 仲射波的你 ///(And the very next day 還裝病的你)
Friend 底 無所為點都幫你 ///(既然是Friend 只好幫你)
已經兩日無返屋企 ///(已經有兩天沒有回家)
返都去 我再打畀你 ///(回到家 打電話給你)
你阿媽話你約左女仔睇戲 ///(你媽說 你約女生去看電影)
死仔 原來陪女友睇戲 ///(XX 原來陪女友看電影)
嗰刻我真心想嘟你 ///(那一刻 真心想X你)
聖誕節大家咁開心 ///(聖誕節大家這麼開心)
單身狗就注定冇得休 ///(單身狗就注定不能休息)
食飯加看戲 請假無了期 ///(約吃飯和看電影 請假無了期)
但一講到 調更~就想嘔(我病咗)///(但一說起 代班~就想吐(我生病))
調更~就早唞(我瞓咗)/// (代班~就想吐(我睡了))
call你cut我線 一嘢飛留言 ///(call你又不聽 還只能留言)
你究竟去咗邊? ///(你究竟去哪兒?)
一講到 調更~就想嘔(我病咗)///(但一說起 代班~就想吐(我生病))
調更~就早唞(我瞓咗)/// (代班~就想吐(我睡了))
啱啱係離島 個WhatsApp收唔到 藍剔已很好/// (剛剛在離島 所以收不到 已讀已很好)
喂!輪流返好無?(喂!輪班好不好?)
Last Christmas 我一蚊都無 ///(Last Christmas 我十分窮)
搵老細問佢 問一問加薪嗰度 ///(找老闆 問一問加薪情況)
點知 佢話 No No No ///(誰知 他說 No No No)
老細:要睇一睇今年市道 ///(要看看今年市道)
睇市道 又要等政府公布 ///(看市道 不就又要等政府公布)
佢話佢不知道 只知道會計師做 ///(他說他不知道 只知道會計師做)
我一個 樓面水吧咁做 ///(我一個 樓面水吧都要做)
師奶:喂!咁鬼慢架~我要投訴~ ///(喂!這麼慢 我要投訴~)
聖誕節大家咁開心 ///(聖誕節大家這麼開心)
比老闆搵笨就怪我天真 ///(被老闆騙 都怪我天真)
嬲到一肚氣 加薪無了期 ///(非常非常生氣 加薪無了期)
你老闆你 賺錢$都無用 ///(X 公司賺錢都沒有用)
賺錢$都有事 ///(賺錢又如何)
OT錢無計 補假錢無計 你良心當狗肺 ///(加班費沒有 又沒有假期 良心當狗肺)
就算你 賺錢~都無用 ///(X 公司賺錢都沒有用)
賺錢~都有事 ///(賺錢又如何)
等你等成年 呃我呃成年 我啲錢去咗邊?/// (等了一整年 騙了一整年 我的錢在哪? )
係咪要反面?(辭職 唔辭職 辭職 唔辭職...) ///(是不是要翻臉?辭職不辭職...)
THIS CHRISTMAS 話有驚喜喎 ///(THIS CHRISTMAS 說有驚喜)
我打開一看 有新更表嘅(咦?無我?) ///(我打開一看 出了新輪班表(但沒有我份))
我崩潰 你連人都請左 ///(我崩潰 你連新人都聘請了)
即刻炒我?!?!///(馬上解僱我?!)
我WISH你 ///(我祝你)
熟客係咁走 每批炒燶豆 ///(熟客不斷走 每批烘燶豆)
新經理Daniel 俾我放新年 仲話要開分店///(新經理Daniel 說我放新年假 還說開分店)
豪俾你 $11,000~勁OT///(全給你 $11,000 還加班)
冇獎金~冇補假///(沒有獎金~沒有補假)
加班只有我 加薪就冇我 一早撇好過(加班只有我 加薪就沒有我 早知早點走)
MERRY BARISTMAS!


《咖啡生態與禽獸朋友們》透過詼諧有趣的動畫和故事,以人性化的角度去探索最地道的咖啡生態。


緊貼最新咖啡潮流丨咖啡生態
▶ 咖啡生態各大平台:https://linktr.ee/heycoffeeanimal
▶ 商業合作歡迎來信:heycoffeeanimal@gmail.com

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论