Elise Tham
Elise Tham

Elise Tham

【最真實評測】做完嚇一跳!烏髮軒生髮療程V.S. Perfect Hair F8生髮療程邊個好?

甩頭髮唔分男女,都一樣係大家心中既痛,作為一個有甩頭髮問題好多年既女仔話比大家知,千祈唔好唔理甩頭髮呀,當唔理唔理,到有朝一日,你就會發現,點解d頭髮愈來愈少,愈來愈幼,到個時你就知道已經無辦法挽回架啦!過來人話你地知,係初初開始發現頭髮愈甩愈多既時候,就要及早開始治療啦!


好似我咁,其實都未夠30歲,但已經對「甩頭髮」好有經驗。先天髮量唔算多,而且偏向細軟髮質,自從大學畢業出來做野之後,可能工作壓力大又唔夠休息,每次洗完頭之後,去水位都會塞住一堆頭髮,我無乜為意唔理佢,有一日我發現照鏡既時候,頭頂頭皮已經好清晰可以見到,離遠望落真係好似禿頭咁…


當我發現情況已經好嚴重既時候,我都有做過唔少野,例如用下防脫洗頭水、生髮精華之類,但結果係點?係完全無效架!我頭頂頭髮依然係咁少,仲甩得越嚟越多!有次出街比個唔識既小朋友叫我姨姨,個下真係睛天霹靂,之後我就發覺唔可以再咁樣落去,真係要搞搞個頭先得!


既然用防脫洗髮水、生髮精華都無咩料子到,有朋友推薦我不如去試做下坊間好多唔同既生髮療程,係我思前想後,都精選左兩間準備去試下既,等我試完推薦下比大家啦!


生髮療程試做1.烏髮軒生髮療程


第一間我去試做既係大名頂頂既烏髮軒,真係細細個就已經聽過呢間公司賣廣告,不過我就從來都無了解過呢間公司係做乜野,同埋有咩療程…但既然佢咁出名,就一定有可取之處!


於是我就係網上search 過有關烏髮軒生髮療程既資料,原來佢地係運用左天然既生髮方法,根據返每個人頭髮既情況同問題,令到藥離子可以直接咁浸透入頭皮每一個毛孔裡面,從而激活返毛孔的生長能力,咁就可以解決到頭髮唔夠營養而脫落既情況啦!


而且我係網上見到,烏髮軒會根據返客人既情況,去制定個人化既生髮方案,令到客人可以滋潤頭皮,又解決到脫髮問題,同時強壯髮根,感覺上好似幾好咁wor!


當我係網上登記完之後,大約幾個鐘之後就收到確認登記既短訊,不過佢分店位置都幾遠係中環,對於我呢d好日都唔出一次港島既新界人來講,車程長又真係幾痛苦,如果佢有多幾間分店咁就好啦!


但當日我上到去烏髮軒,先知道係惡夢既開始…


一上到去我覺得入面reception既女仔都幾粗聲粗氣,我問多幾句佢就好唔耐煩,叫我快d,可以入房做療程,搞到我都開始驚驚地…


入到房就叫我坐係度,但個治療師10問9唔應…佢就開始係我頭皮度塗一d好刺鼻既藥水,我問佢而家做緊咩流程,佢即時黑黑地面,好似唔係好想問我咁…治療師淨係話秘方配方,無毒無傷害性,但問佢實際係咩成分,佢又完全答唔出咁,甚至我都有少少懷疑佢有無接受過專業既訓練…


係我既頭皮搽完一d綠綠地又刺鼻既野之後,佢就用保鮮紙包住我個頭,之後就走左去,過程我估大約15分鐘?呢段時間我都幾不安,好擔心自己個頭有咩事,好彩時間一到治療師就過來幫我洗頭,跟住我當然快快手咁離開呢間野啦…


做完療程之後問我有無效?講真唔爛頭皮都偷笑了,咁就當然完全唔覺得自己頭頂脫既位置有咩改善啦,上去烏髮軒做完生髮療程,覺得自己頭皮出油量仲多左!


又上網一search,先發現除左我之外,仲有大把苦主係網上抱怨,原來烏髮軒生髮療程都幾多負評,只怪自己無研究清楚就自己走左上去做了…


生髮療程試做2. Perfect Hair F8生髮療程


經歷上一次烏髮軒中伏之後,我就唔夠膽再唔上網做rearch就登記試做療程啦,係我上網研究左好多生髮療程之後,我發現好多網友都推薦Perfect Hair F8生髮療程!



我見網上都幾多Perfect Hair既好評,有唔少人又真係做完之後,由原先既地中海、髮線後移,變得BB毛大爆發,成個人望落後生左,頭髮又濃密左。我看見好多人都係素人寫既評價,咁姐係可以杜絕係打手既可能性啦!


但我當然唔會就咁就決定去試做Perfect Hair F8生髮療程啦,我自己之後有再上Perfect Hair個官網,研究下F8生髮療程既原理!原來呢個療程係採用醫療級軟激光生髮技術,激光能量直達頭髮根部,有效促進頭皮既血液循環,同埋提供更多營養比頭髮。與此同時,F8生髮療程仲會提供全方位既頭皮護理,幫助去除頭皮多餘既油脂,提供一個比較好既環境比頭髮生長,咁頭髮就會愈生愈粗壯!


但最後促使我去Perfect Hair試做F8生髮療程既原因係因為佢有免費試做!姐係第一次試到適合自己都得,之後有需要先再買package就可以!


而且佢地網上都有得免費登記試做,呢點實在太吸引我!登記過程好簡單,大約5分鐘已經填好資料,跟著就有Perfect Hair既員工打電話比我,真係好快手!


試做當日,我上到Perfect Hair既分店,一入到去d staff勁好招呼,聽到我係上去試做,又比花茶又招呼我坐低,等左唔洗5分鐘已經叫我入房見顧問啦!Perfect Hair既顧問好似朋友咁關心下我平時點樣護理頭髮,問又我最想改善咩問題,但過程又唔會hardsell我,最好係佢會幫我做一個詳細既頭皮分析,用一部好專業既頭皮分析儀係我頭頂loop來loop去,跟住放大幾千倍既頭皮就會係電腦度出現,原來我既頭皮比油脂阻塞得好勁,而顧問解釋呢個正正係導致我脫髮既真正原因!


成個諮詢過程比我感覺好舒服,亦唔會覺得好sell,顧問都係想為客人解決問題,相比起第一間,感覺實在好太多!


而試做既過程係點?雖然係免費體驗,但Perfect Hair治療師一d都唔hea架,先幫我為頭皮深層清潔,用個機頭不斷咁係我頭頂吸吸吸,做完呢個steps已經feel到頭皮勁「爽」、好清新咁,跟住治療師解釋會用獨家既生髮精華導入返頭皮,激活頭髮生長同促進血液循環,塑造一個良好既頭髮生長環境!


我想講做完之後,好明顯既係之後個星期頭油減少左好多,唔會好似之前一洗完頭,第二日就成頭油咁,可以keep住清爽感2日!另一樣係甩頭髮既數量明顯減少左呀,過往我一沖完涼,成個去水位都塞住,但呢個星期,每次洗完頭都無點甩頭髮,真係好驚喜好開心!


作為一個免費體驗既療程來講,我覺得Perfect Hair F8生髮療程真係無得輸啦,我之後都會想比錢買package來試下!


如果大家有興趣既話,都唔洗擔心,而家Perfect Hair仲做緊免費體驗既優惠架,大家想試就click入去下面望下啦,始終試完先知適唔適合自己既~


免費體驗:Perfect Hair F8生髮療程

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论