dougowong
dougowong

今次,我決定寫下湊仔經,亦會多啲用香港語寫文。 希望吸引到想學香港語既朋友仔交流一下。

等了又等,終於等到可以用 LikeCoin 做 Civil Liker

我記得開初一公告可以成為 Civil Liker 我就問,點樣用 LikeCoin 做,可惜,等左咁多年,而家先出現。。。。。。

點解我當時會咁諗?因為我正正係用左唔記得左幾多 ETH 去買左 40,000 LIKE,我就喺度諗,我「真金白銀」買左 Coin 無理由擺喺度鳩放架?用黎做 LIKER 就岩晒啦?可惜,果時冇呢一個方式。 之後,我就基本上冇乜點理過,只係有時 @黃牛山人 有時會 Share 下最新 update 或者要做既 action,我就會上一上水,跟進一下,早排我仲差D以為自己 D LikeCoin 仲係喺 ERC20 上面。

既然講得做左 Civil Liker,例牌要講下我做左D乜,除左上次提過搵 @楊軍 YK 買左D Coin,我仲要拎埋 AirDrop 先夠 5,000 流動 LIKE去做。

咁就講下我個感覺。

我一黎就自己9衝左去 AirDrop 度拎左第一個 Drop,之後就出現 Fail,我估都係太多 Transactions 出左事架喇。。。。咁,我都唔係多,得果千零LIKE,咁咪等陣先啦,再等多陣出左回復公告。哈,真係估中左,我想話,係之前團隊 well plan 一啲 ?定而家真係多左好多人玩 LikeCoin?印象中,而家D安排真係好似差過以前咁?

仲有,其中一個 Drop 個 action 係要人去 delegate validator,但係,條LINK係 load 到天荒地老都走唔出黎,唔知係新個 sub-domain 認唔到定我部機既 cache 問題,我將 dao 轉番去 stake 就得左。。。。我唔理啦。但係,又係唔係個個 Liker 都好似我咁唔理呢D少問題呢?留番比其他人分享下。

load 到天荒地老

又仲有一樣就係,原來就算伙 Delegate 完比 Civic Liker 讚賞公民 要係下一個 1200-1300 (GMT +8) 先會 active 合 civil liker 身分(留意到 Matters 再有少少 Delay,不過我冇刻意深究)。小小意見係,我比錢之前話聲我知會開心D囉。

少少上左賊船既感覺


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论