dougowong
dougowong

今次,我決定寫下湊仔經,亦會多啲用香港語寫文。 希望吸引到想學香港語既朋友仔交流一下。

人人都想買LIKE,唔通個個都買咩?

今次係第一次用HKD去買LIKE, @bamhk18 楊軍 YK 好幫得手

因為自己ON99,手痕走去 re-delegate,手頭上唔夠Like去做 CIVIL LIKER,又記起之前

@楊軍 YK 既 「讚賞小錢莊」,所以就搵左佢 TG報價,我 send 完比佢之後,佢30分鐘就覆番我,仲直接比埋個價我。

明碼實價,既然文字有價,LIKE都一樣,所以,唔多講,水即磅。

個報價講明15分鐘有效,我地10分鐘就搞掂,貨銀兩訖。

正呀,讚!!!!!

Telegram 讚賞小錢莊


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论