Daphne
Daphne

Managing editor with global experience, specializing in international news and content mainly for New York City-based outlets

媒体背景新人介绍及求助短讯/Matters newbie with media background short introduction & call for help

大家好, 我叫Daphne,在美国和跨国多平台煤体有14年的新闻执行主编,通讯员及社交媒体总监经验。专注国际新闻。曾在纽约市,新加坡,澳大利亚,日本,迪拜生活与工作。现在住在上海。因母语是英文,也用它简单自我介绍:Hi all, I am a multiplatform managing editor, foreign correspondent and social media director with 14 years of American & global experience in international news and content. I have lived and worked in New York City, Singapore, Australia, Japan, Dubai and am now based in Shanghai.

在这也发个求助短讯:如果你是一名/或认识曾在中东国家生活过的美国人,也愿意接受故事采访和我分享经历,请联络我. 谢谢!Also, reaching out for some help here: if you are, or know any Americans who have lived in the Middle East and might be willing to be interviewed for a story, please get in touch. Thanks!

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论