CurtisChan
CurtisChan

心理學。 Instagram @curtischanct

五腥級盛宴😋貴價美食 特別享受

男女主角就上船去咗嗰島仔,比咗$1200鎂,有食評家、演員、有錢人等等。開胃菜正菜,然後越出越唔對路,開始啲餸見血⋯⋯

五腥級盛宴😋貴價美食 特別享受

12月1日上映 106分鐘 THEMENU

🍔多謝請食飯 二十世紀霍士


🛥️ #故事簡介 #借食復仇

男女主角就上船去咗嗰島仔,比咗$1200鎂,有食評家、演員、有錢人等等。開胃菜正菜,然後越出越唔對路,開始啲餸見血⋯⋯


🍽️ #賣相

食咗飯先嚟睇或者入場買盒爆谷先睇會好啲,見到嗰餐單有咁多餸口水都流埋一開頭。上菜節奏要俾啲耐性我就覺得。或者小心啲講如果嗰大廚好小氣⋯⋯「唔該我要份芝士漢堡,帶走最緊要。」睇戲可能都唔駛下下咩人生大道理,睇嗰戲輕鬆過下癮仲滿足。


係高檔餐廳食嘢其實都幾辛苦,好似戲中嘅大廚咁訂立好多規矩要遵守⋯⋯ 比成HK$8000仲要諸多限制「eat」得好有壓力。貼錢買難受講真食得太貴反而。


畫面高質,每一道餸都用襯線字體介紹有嗰種幽雅高級感。特寫啲菜嘅鏡頭都好Pro,視覺上好典雅。(廚師嗰助手我第一眼以為係 #王菀之,再加上佢另一套港產片做煮飯婆。)


🤔 #預料劇情

同預期差唔多,每個人自己都「擺埋上台」變成最後一碟甜品。反而係女主角走咗出去揾到嗰call台求救嗰位最緊張。點知原來趕到嘅水警係廚師嘅人,連最後希望都無埋點都係死⋯⋯


「YES CHIEF!」廚師同佢班細嘅反而我唔明點解跟埋死,對比餐廳客人每個報仇原因算係明確對白煮曬出汁。每次介紹都要拍次手掌,唔滿意都無法子因為餐廳


女主角就廚師問佢妳想幫邊面,做食客定煮餸。Well,兩邊都死。好彩佢咁好彩望到主廚間房貼佢自己嘅上報自豪嘅剪報而轉數快,點想食嘅真飽嘅柯打動之以情,救翻自己逃出生天~ 有人請去食飯,仲要係後備座原來,比着我都即走 黑色月亮⋯⋯


#themenufilm #五腥級盛宴

@20thcenturystudios

@20thcenturystudioshk

@themenufilm

@anyataylorjoy #AnyaTaylorJoy #Ralphfiennes

#NicholasHoult

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论