William
William

A foolish guy

Crypto.com MCO Visa加密貨幣卡轉錢入Visa卡教學

用以下連結或者輸入邀請碼:q85e5zahrr 申請MCO卡仲送50USD等值嘅MCO。只要加入telegram群組聯絡我,核實資料後我再送你價值10USD嘅Bitcoin或其他等值加密貨幣。

申請連結🔗

MCO加密貨幣嘅銀包同Visa卡係分開嘅,所以我地要轉錢入Visa先可以用,而有兩種方法轉入去

1)信用卡直接增值

選擇信用卡,直接增值,要留意要收1%手續費。 同埋信用卡本身會收外幣手續費,因為增值係玻紙(SGD)。不過用MCO簽賬都有回贈,可以抵銷翻甚至賺翻轉頭。




2)賣加密貨幣

依個方法最直接,最好就緊係等貨幣價值高時賣出,雙贏,就可以使用。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论