Carol Ng
Carol Ng

Carol Ng

做免費facial 皮膚都識發光

絕不睇少平價美容 免費facial

平野又唔一定冇好野嘅,有時候上網摷吓摷吓都搵到最筍嘅美容扮靚方法,就係免費facial喇!原來唔使俾錢做免費facial都可以有好多野玩架喎。是咁的,最近突然覺得自己皮膚暗啞咗又黃咗,又醒覺自己都好耐冇打理吓啲皮膚喇,應該搞搞佢,但係又唔想使咁多錢喎,所以就搵最平嘅方法做最好嘅facial,又俾我搵到呢間叫Perfect Medical嘅醫美大集團,係香港跨國上市公司,估唔到佢地會推出一系列嘅免費facial俾人試做,免費facial選擇好多,包括去斑大免費facial、美白免費facial、去眼袋免費facial、V面免費facial、去暗瘡免費facial、減肥免費facial、豐胸免費facial、脫毛免費facial、生髮免費facial等,全部免費真係個個都想試吓,我就當然揀咗去斑免費facial啦。


去斑免費facial  C6激光

唔知大家會唔會好似我一樣咁懶又或者好怕啲防曬好油膩?所以成日就skip咗防曬唔搽,一直至到年紀大咗,啲色斑、黑色素開始浮上面,膚色開始變暗黃咗好多,有啲斑喺兩邊臉,睇落好似一撻撻咁,年個機都咗好多。我揀咗Perfect Medical呢個去斑嘅免費facial C6激光去斑,我search 過呢間公司嘅免費facial,feedback都幾好,好多人試完都話效果好,咁都放心啲,不過反正免費facial都唔使錢,試吓又唔會蝕底嘅,呢個公司咁多免費facial提供,原因係佢地係一間香港數一數二嘅醫美大集團,都有19年經驗,特別喺去斑方便比較專注啲,佢地嘅醫美儀器機咁多年都會upgrade,多數都係最新嘅儀器,所以佢地嘅去斑免費facial會比較有信心。呢個免費facial C6激光去斑,採用納秒激光深入皮膚底層,以高密度嘅脈衝光穿透皮膚淺、中、深層去到真皮真嘅位置,免費facial C6激光可以令黑色素瞬間爆破,然後隨住我地嘅淋巴系統自然排走,所以呢個免費facial C6激光真係可以治療多種色斑問題:雀斑、黃褐斑、老年斑、咖啡斑等,同時有效改善面黃及膚色不均等的皮膚問題。


免費facial  C6激光 試後感

我喺預約時間去到佢地個center,喺做免費facial之前,美容顧問就先幫我做一個AI人工智能色斑分析先,呢部機好專業,睇到晒我皮膚底層嘅問題,好似黑色素分佈多少、膠原量、水份]、皺紋、敏感等等,問題多到有啲驚。美容顧問喺做免費facial幫我分析好皮膚狀況,再同治療師交代一下,我就正式開始做呢個免費facial C6激光去班。做呢個免費facial如常先清潔好塊面,就搽啲冷凍gel跟住就開始打斑,免費facial一啲都冇偷工減料,先打一round全面美白,打完全面再打第2 round,對準啲色斑重點去斑,打嘅時候唔算痛,有少少咭咭地嘅感覺。做完呢個免費facial美容師俾塊鏡我照照,嘩真係唔係講笑,明顯見到啲膚色係白淨咗好多,當然色斑未能夠清晒,但係都見到淡咗好多,打1次免費facial嚟講效果真係好好,搞到我好想買package 即刻問埋呢個免費facial C6之後再買要幾錢,講你都唔信真係超級平,呢個啱啱做完嘅免費facial C6激光去斑療程,買10次都係$1,888咋,除噃都唔使$200一次,真係超勁抵呀!所以我即刻想share俾大家,襯而家仲有promotion快啲試吓呢個免費facial啦。


免費facial C6激光去斑療程:LINK

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论