Maonjiang
Maonjiang

【作者於兩岸三地教學執業多年,內文為教室與診間的心得紀錄。】 https://www.reiki.com.tw/

靈氣使甲狀腺恢復正常 Normalizing Thyroid

靈氣使甲狀腺恢復正常 Normalizing Thyroid

親愛的威廉:我兒媳的醫生發現她的甲狀腺腫大了。 他做了個檢查,檢查結果雖然正常,但甲狀腺還是腫大的,並且很結實。 經過兩次靈氣治療,包括在她的甲狀腺上使用一塊藍色的石頭,後來她患上了一種可怕的感冒,僅持續了兩天,就完全消失了。 後來我又進行了一次靈氣治療,治療後,我感覺到了她的甲狀腺,感覺就像一個裝滿水的麻袋,但已經不像以前那樣結實。 (她說在治療過程中,她有想嘔吐的感覺,但她一直抗拒這種感覺)第二天早上,她嘔吐了,鼻子流血得很厲害。 那天她到我家時,她的脖子兩側變得完全一樣,左側沒有任何腫大,她的甲狀腺感覺和外觀看起來都很正常。 我相信這真的是靈氣奇蹟。

作者姓名:

特麗·斯奈德


延伸閱讀:


《靈氣與慢性疲勞症候群》

《靈氣和潰瘍性結腸炎》

《科學地測量人體的能量場》

《靈氣幫助多發性硬化症康復》

《人體自我療癒的關鍵-副交感神經系統》

《關於人體的七層氣場》


Normalizing Thyroid

Dear William: My daughter-in-law's doctor discovered that her thyroid was enlarged. He did a test and the test came back normal, however the thyroid was still enlarged and quite firm. After two Reiki treatments, which included using a blue stone on her thyroid, she developed a horrible cold that lasted only two days and it was completely gone. I gave another Reiki treatment and after the treatment, I felt the thyroid and it felt like a sack filled with water, not firm like before. (she said that during the treatment, she felt like vomiting, but fought the feeling) The next morning, she vomited and had a bad bloody nose. When she got to my house that day, her neck was exactly the same on both sides, no enlargement on the left side whatsoever, and her thyroid continues to feel and look normal in appearance. I believe that this is truly a Reiki miracle.

Author Name:

Terri Snyder

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论