準備刪除
準備刪除

公車站擦身而過的美女,廣島 Met Hiroshima girl in the Morning at a Bus Stop, Japan

跟廣島上班族一起搭往廣島車站方向早班公車...

公車站擦身而過的美女,廣島 Met Hiroshima girl in the Morning at a Bus Stop, Japan

跟廣島上班族一起搭往廣島車站方向早班公車,抵達廣島車站前,公車在一個陌生站牌停了下來。

It was a random morning that I took the bus to Hiroshima JR station.

The bus stopped at a strange stop that I didn’t knew the name of the stop.

一位上班族美女,迅速經過我身旁,小跑步快速飛越我窗前。

A nimble beauty passed me by quickly. Then she got off the bus to run.

這可能是這位漂亮的馬尾美女與我唯一的人間交叉點。

I saw her outside my window and it’s could be the only chance in lifetime that we could meet each other.

她奔向她的上班地點,而我,跟公車上其他的乘客,繼續前行。

And she kept running away from me. I had to move on with rest of people on the bus.

Travel Eyes
Travel to Livemedium.com

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论