準備刪除
準備刪除

那是像瘋子一樣哼著「為你我受冷風吹」的時刻 That’s the moment humming an old song “Enduring the wind chills me to the…

我會試著放下往事...

那是像瘋子一樣哼著「為你我受冷風吹」的時刻 That’s the moment humming an old song “Enduring the wind chills me to the bone for you”

刺骨寒風裡等人,妳我都等過 Standing in the wind chills you to the bone wait for someone. I’ve been there & I knew that feeling.

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论