Betty Leong
Betty Leong

Betty Leong

Hair Forest 3L 止脫再生療程 V.S. Perfect Hair F8生髮療程邊個好?10年脫髮經驗 實測真實生髮過程+結果!

唔知有冇JM們都有甩頭髮嘅問題呢?作為一個廿幾歲就開始甩頭髮嘅過來人,奉勸各位千祈唔好唔理甩頭髮嘅問題……脫髮呢家野,你唔理佢,唔代表佢會自己慢慢消失,反而會「變本加厲」,甩得仲多頭髮!


好似我咁樣,雖然而家都只係30歲中,但甩頭髮嘅「資歷」已經有10年……無錯!你冇睇錯!我真係由25歲開始就係咁甩頭髮,本身天生頭髮髮量都算正常,只係髮質比較細軟,但一開始甩頭髮,每日見住甩吓一執,甩吓又一執,尤其是洗完頭之後,卡係去水口嘅頭髮會搞到啲水塞曬通唔到,仲慢慢發現啲頭髮開始遮唔曬個頭皮,有時大風一吹……成個後尾枕就被人見到曬……


其實一開始甩頭髮個陣,我都以為只係一時嘅壓力導致,因為個排岩岩轉咗新工,好多野要學,又多咗OT,個時仲諗住等慢慢適應返,啲頭髮就會生返出嚟……但係過咗大半年,我發現甩頭髮嘅問題唔單止冇改善,仲甩得越嚟越多!有次去剪頭髮,連個髮型師都唔知點幫我剪好,因為啲頭髮真係少得好交關……


對於甩頭髮呢個問題,一直以嚟我都有「心理準備」,因為我老豆都有「地中海」,雖然話女人冇咁容易遺傳到甩頭髮,但我都預咗自己會遺傳到少少脫髮基因,只不過冇諗過呢一日會咁快嚟到姐……


之後一直維持咗甩頭髮嘅問題大概一年,期間都有試過唔同嘅生髮方法,好似用吓生髮水、食多啲黑芝麻、用吓中藥洗頭水之類,你話係咪全部都冇用?咁又唔係嘅……好似生髮水咁,搽咗幾個月之後,啲頭髮真係生得多咗,但係每個月幾乎要用成千蚊去買生髮水,長遠落去都唔係辦法……同埋每日搽完生髮水之後,頭皮同啲頭髮都會好油笠笠咁,有時出街都會被人眼望望,好似十日冇洗頭咁!


於是乎,我知道要解決甩頭髮呢個問題,就一定唔可以只係用生髮水呢啲「治標唔治本」嘅方法,我知道如果想長遠咁改善脫髮,市面上有好多生髮療程都適合,不過選擇咁多,點先可以揀到個最岩自己嘅生髮療程?


正因為我知道好多人都試過做生髮療程個陣中過伏,所以今日就想同各位同樣有甩頭髮煩惱嘅JM分享一吓,到底係邊一款生髮療程可以K.O.到我將近10年嘅脫髮「資歷」!


其實呢幾年嚟,我做過嘅生髮療程唔多,一共只有2間生髮中心,第一間就係Hair Forest,另一間就係Perfect Hair~如果你都想知多啲呢2間生髮中心到底有咩唔同,或者睇吓邊個嘅生療程岩你多啲,咁就要繼續睇落去啦!


生髮中心實測1. Hair Forest 髮森


我第一間試做生髮療程嘅就係Hair Forest,因為當年嚟講,Hair Forest算係規模比較大,而且比較出名嘅生髮中心,加上佢地宣傳方面話有埋醫生同其他醫療服務,所以睇完Hair Forest個介紹,對佢地都幾有信心……


記得個陣唔知係邊到,搵到有得試吓做Hair Forest嘅3L止脫再生療程,咁我登記完就去咗做,其實成個體驗過程都算正常,一去到就會照吓頭皮,睇吓頭皮同毛囊健唔健康……Hair Forest嘅職員話我頭皮比較多油,所以塞住咗啲毛囊,加上聽我講有遺傳性脫髮嘅問題,所以佢都推薦我做3L止脫重生療程……


一路做3L止脫重生療程個陣,Hair Forest嘅職員會不斷係我耳邊講野,吹水又有,叫我買療程又有,話我頭皮健康好唔掂又有……總之全程都會係我耳邊依依哦哦,就算想合埋眼休息一吓,都會覺得好煩……休息唔到咁……


成個3L止脫重生療程就包括焗頭、排毒、按摩、精華導入、照燈,聽落好似好簡單,但真正要做曬所有步驟,就至少要成2個鐘!期間仲要聽住Hair Forest嘅職員係咁講佢地呢個3L止脫重生療程有幾好……有幾Work……有幾抵做,不可思議嘅係,就算每個步驟都唔同職員嚟Serve,佢地都會講埋啲差唔多嘅野……簡直就係疲勞轟炸!


好辛苦先至做曬成個3L止脫重生療程,又被Hair Forest嘅職員捉咗入房,係咁Sell最近有咩package,內容實在係太chur同太煩,我已經唔記得講咗幾錢,只係記得係幾萬蚊左右……先勿論呢個3L止脫重生療程效果係點,Hair Forest職員咁煩咁chur,我都唔會想比錢佢地,萬一每次我嚟做療程,佢地都係一輪咀咁講咁sell法,咪即係「貼錢買難受」!


所以個次去Hair Forest嘅體驗,我係同佢「鬥耐性」,我係咁講唔想買、冇興趣,講足粒幾鐘,最後佢地終於肯放我走……自此之後,我都唔會再去Hair Forest,甚至乎之後個幾1,2年,都唔係好想去生髮中心添……


生髮中心實測2. Perfect Hair 髮神


雖然係Hair Forest嘅生髮療程體驗,唔算係好,亦唔算好差,但係不停hard sell、疲勞轟炸咁就已經係大忌!!!只可以話可能Hair Forest唔岩我啦……


之後個幾年,我都冇咩特別想試生髮療程,同埋上網睇咗好多巴絲打講,其實唔少生髮療程或者Treatment,都只係呃人,走去做只會嘥曬啲錢……雖然我唔信,我覺得一定會有Work嘅生髮療程,只係我未遇到,但係我都唔想笠亂去試,萬一整傷頭皮同毛囊,咁咪仲大鑊!


係Hair Forest做完個生髮療程之後,大約隔咗2,3年,我就係網上睇到Perfect Hair嘅出現,個時Perfect Hair好似都係岩岩開,雖然我對佢地嘅「免費體驗」幾有興趣,但都擔心新開嘅生髮中心未夠成熟,所以最後都冇試到……


過多1年左右,我就開始見到Perfect Hair係Facebook賣廣告,仲有唔同明星、KOL拍片宣傳,又好似幾信得過咁~同埋Perfect Hair個免費體驗優惠,一直都仲有!我見佢都開咗成年,都應該OK掛……所以就登記咗佢地個F8生髮療程試一試~


Perfect Hair嘅體驗過程就唔講太詳細,費事悶親大家,不過值得一提,就係Perfect Hair嘅服務真心唔錯,由佢地開始照頭皮,到講解我有咩脫髮問題,以至F8生髮療程係用咩原理,佢地嘅職員全部都講得好詳細,而且好易明!仲有仲有!做完F8生髮療程之後,Perfect Hair嘅職員會同我講吓之後有咩護髮注意事項,好似做完療程個晚唔好洗頭、梳頭要點樣梳、要用咩洗頭水等等……


同埋我幾欣賞Perfect Hair嘅就係,佢地啲職員完全唔hard sell,講完有咩要注意之後,佢地嘅職員就同我講吓而家F8生髮療程做梗咩優惠,原來而家10次F8生髮療程,都只係$2,888!唔洗$300有一次生髮療程,聽落真係好抵!平過個個月買生髮水!


不過平還平,最重要都係究竟呢個Perfect Hair F8生髮療程有冇用,係咪可以搞得掂我嘅脫髮問題~F8生髮療程用嘅係無入侵性嘅低能量軟激光,坐係到照梗盞燈個時,頭皮會feel到少少暖暖地咁樣,一啲都唔會痛~照完燈之後,就會有Perfect Hair嘅職員嚟,幫我係頭皮到搽返生髮精華,加多兩吓按摩,之後就搞掂架啦!


返到屋企之後,因為個晚唔洗得頭,所以我冇留意有冇甩頭髮,不過訓覺前梳頭個陣,會覺得啲頭髮順滑咗,冇咁易打kick,which我做完F8生髮療程之後,成日都冇梳過個頭……第二朝起身,頭皮、頭頂都仲keep到幾乾爽,唔洗再洗一次頭都已經可以出街!之後個晚洗頭,留意到甩頭髮嘅數量少咗一半,而且唔會用手梳一下就甩幾條頭髮出嚟,只係做咗一次冇咩接觸成分嘅F8生髮療程,個效果都令我幾impressed!


隔多一個星期左右,我覺得Perfect Hair F8生髮療程個效果真係唔錯,於乎我就聯絡返佢地嘅職員,join返10次F8生髮療程~之後keep住一個月去做一次,每次都係1個鐘左右,唔似係Hair Forest個到,次次都要做成2個鐘up……真心慳返唔少時間!


大約做咗3個月,我就完成曬10次F8生髮療程,由廿幾歲開始甩頭髮嘅情況改善咗一半有多!Perfect Hair嘅顧問話,我keep住做嘅話,有望係一年內同以同脫髮講Bye Bye!嚟緊我淨返1,2次未做,但係啲髮量已經回復得七七八八!完全係可以遮到個頭皮,完全唔洗擔心被風吹起會見到曬個頭皮啦!


而家我幾乎可以同甩頭髮嘅問題講Bye Bye~如果你都想可以唔再擔心甩頭髮嘅問題,真心推薦你試吓Perfect Hair嘅F8生髮療程,唔痛又唔貴就可以養好把頭髮,連我呢啲咁難搞嘅脫髮問題都搞得掂,相信大部分甩頭髮嘅情況都得!唔好猶豫啦,即刻試吓Perfect Hair F8生髮療程啦!


免費體驗:Perfect Hair F8 生髮療程

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论