Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>



Cha91


Ak走咗間房得皮皮同妳。


「啤啤!」


「咩呀?」妳嬲佢,不過見到佢咁又嬲唔落,面青青又瘦咗少少,仲有大大個眼袋。


「對唔住!妳比一分鐘我聽我講。」皮皮攬實妳。


「我知我依排对妳好冷淡,因為我好多野諗,samsung个日我同花姐傾過計,有條問題,我一直唔敢問妳,但係而家嘅我又覺得唔再重要,因為如果再提會令妳唔开心嘅,不如唔好問!反正都过左去!我已經同左花姐講,我會退出Mirror。」


「下?退出mirror?」妳好驚訝。


「如果我地要開心一切,只有依個方法,只要我唔再係mirror,件事先會平熄,alton佢地爆咗我地咁多嘢出去,連ak都比擺上枱,只有我退出mirror,我先可以保護妳,唯有係我做返一個平凡人。」皮皮望住妳。


「入mirror係你人生最自豪嘅事,值得咩?」妳感動。


「我入咗mirror都冇以前咁开心,妳知架我性格都唔啱娛樂圈,不如去开班教跳舞,過D平淡生活,我又冇 ak咁博!」


「之後呢生返一打熊啤啤。」皮笑,之後鍚咗落你度。


妳順手熄灯。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论