Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>



Cha89


不想當 世界的羊 重複一種快樂

迎合多 投入麼


我剩低手中那面鏡子 卻蕩失於光線裡邊

要分辨 我的臉

(時代在我的背面 誰在劃破這塊臉)


憤怒一手打破鏡面

渴望一刻粉碎裡邊

我在變 我在變


-


三個人同時都好感觸,特別大家都係細仔組,大家經歷過太多嘢,全民造星開始行到而家,12个由各不相識到相識經過磨合到而家嘅默契,大家爭拗過,反面,畀抯祖調教完大家打開心结,但係點知道出返嚟面對返現實嘅世界又變返以前一樣,你哋真係想永遠喺梅窩入面燒下嘢食踩下單車咁就一日。


仲記唔記得 最初你最深刻嗰一刻

記唔記得 當你迷失

幾多次再放肆再嘗試

打破 宿命

唔甘心繼續無謂去

追求 安定


第一次上九展大家扼住大家嘅溫度仲記得,12個一齊畀花姐鬧,對抗花姐,第二次开九展演唱會,唔係講好咗要12個一齊成就解鎖上紅館嘅咩?仲會唔會有機會達成呢個心願?仲有係依个studii嘅笑聲同淚水,大家未紅个時成日可以係studio排啲dance version日對夜對一齊出function,一切拍mirror go畀人糟質,一齊拍mv一齊學跳舞,去到後來大家越嚟越忙,開始單飛,越嚟越少時間12個聚埋一齊,全部嘢都好似琴日發生咁。


三個人合埋眼地下訓手拖住手,只係得一個心願就係mirror唔好散。


此刻粉碎 我為了碎片

一起摔破 最大鏡子


會找到 你的臉 我的臉 有光一閃


此刻改變 我為了某天

風聲響了 繼續探險

破的臉 碎的臉 看得見 我的焦點


「好坦白講其實呢啲嘢我一早都估到係自己人做唔係點會有可能爆到咁多嘢出嚟?」edan慢慢開返隻眼。


「算啦都過咗去啦!我諗花姐會處理件事。」al答edan。


「唔知我哋都會唔會再有機會十二個一齊講:大家好,我地係mirror?」姜濤問。


呢個問題冇人敢答。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论