Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>


Cha88


妳地咁多年,太了解佢,事業對佢一定係第一位,佢要嘅事業唔止小成就,而係要劉德華咁嘅成就,而且妳要嘅幸福佢比唔到妳,妳知佢放棄事業,將來一定會後悔。


妳望住手上面個條out咗嘅pandora,妳都係中意佢多D。


「ak。」


妳正想開口嘅時候,電話響,係jeremery。

「呀嫂?」


「jeremery?係咪有咩事?」jeremery唔會冇啦啦打比妳。


「frankie頭先出席活動,運咗,去咗医院檢查,妳係唔係屋企?而家化妝師送梗佢返泥。」


「哦!我而家返去。」妳塞返隻扼比ak。


「frankie出席event運咗,我而家要返屋企睇佢。」妳求其執返个袋就預備行,ak知道妳已經揀咗。


「我同妳一切返去睇皮皮。」ak聽花姐話男人大方D。



另一邊,al edan姜濤,係排舞室到开梗秘密會議。;三個訓係地。


「edan,mirror係咪要散啦?」al吾开心問。


「唔知呀!我一直以為mirror永遠唔會解散,係我ff得太美好。」edan都有D傷感。


「冇諗過皮皮會同花姐講退出mirror,佢揀咗自己愛嘅人。」Edan繼續講,有D眼濕。


「十一個人嘅mirror仲係唔係mirror?我一直都好想mirror好,點解变成會咁樣?」姜濤問。


「理智上,我唔想frankie走,情感上,我欣賞佢,佢除咗咁樣做佢冇得揀!佢唯有咁樣做先可以保護呀嫂,兩個先可以开心一切。」al真係欣賞frankie.嗰份為愛犧牲嘅心同勇氣。


三個同時望住呢個排舞室,十二个人喺呢度流下好多開心嘅回憶汗水同淚水,大家都有D眼紅紅,mirror就咁玩完。


「其實我覺得frankie退唔退出出最後我哋都會散,alton tiger出賣frankie ak放料比记者,我地仲點行落去?」edan苦笑.佢都係呃唔到自己。


「人嘅妒忌心真係好可怕,為0咗名利連兄弟都可以出賣,不過frankie咁樣走,可能要赔好多錢。」al接edan講落去。


「可能花姐氹得掂佢呢!」edan仍然存有一線希望,人就係咁永遠都係矛盾,上一秒惡魔下一秒天使。


大人嘅世界對姜濤講有啲複雜,但係佢同大家嘅心一樣只係想mirror好。


「不如開首破鏡聽下。」姜濤講。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论