Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>


Cha87


妳拎住隻手扼,諗返起以前好多好多嘢,入咗行之後佢再冇帶過,隻扼係你哋啱啱拍拖嗰陣時買嘅,一人一隻,上边刻住对方嘅名。


「我會戴住佢,日日戴住佢,直至妳肯戴返起佢為止,妳唔好比返隻扼我。」ak戴起咗隻扼,再比另一隻妳。


「我唔介意比人知,比人見到,我淨係介意冇咗妳,我真係唔想每朝訓醒妳唔係我格離,妳離開咗我依段日子,我真係好掛住妳,冇咗妳,就算事業几成功都冇用,如果可以追返妳,我情願放棄事業,就算生粉少一半,我都要公開妳,话比人知妳係我江𤒹生女人。」


妳拎住隻扼,啲眼淚係咁跌落嚟,妳知佢份人,要型,要威,佢肯同妳講依D野,要放下哂所有面子,几咁困難。


「我以後會洗碗,同妳報導,陪妳,陪妳去旅行,最多以後唔咁大男人,呢個都盡量啦,我性格嚟㗎嘛,唔望女仔,儘量啦,但係就算點望,我都唔會再去玩!因為我有妳,手機蜜碼同妳share,手機任妳睇,全部密碼轉曬妳生日日子或者我哋拍拖紀念日子,慶祝週年紀念唔再帶你返同一間餐廳食飯,出街拖住妳,唔甩手,過馬路唔會再自己衝過去一定拖住妳。」


「你起身先啦!」妳拎住隻扼喊。


「我淨係想妳返我身邊,比多次机會我,我同花姐講,只要妳返我身邊,我可以乜嘢獎都唔要,最多畀你擺公仔喺屋企,擺埋喺床,唔好畀番隻扼我。」


到底妳會點揀?



I LOVE U 無法不愛你 BABY 說你也愛我 嗚

I LOVE U 永遠不願意 BABY 失去你


不可能更快樂 只要能在一起 做什麼都可以

雖然 世界變個不停 用最真誠的心 讓愛變的簡單

(口白:讓愛變的簡單)


愛的地暗天黑都已無所謂 是是非非無法抉擇 喔

沒有後悔為愛日夜去跟隨 那個瘋狂的人是我 喔


I LOVE U 一直在這裡 BABY 一直在愛你 嗚 ya

I LOVE U (yes I do) 永遠都不放棄 這愛你的權利

如果你還有一些困惑 Oh No 貼著我的心傾聽

聽我說著 愛你 (yes I do)


I LOVE U 喔(YES I DO)一直在這裡 BABY OH YA-

一直在愛你 喔

I LOVE U 永遠都不放棄 這愛你的權力

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论