Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>


Cha86


皮皮嘅冷淡持續咗兩個星期,呢兩個星期呢個對話都不外乎你返泥啦,我沖涼啦,訓啦依幾句,就算同枱食飯都冇乜嘢講。


網上愈來愈多對妳嘅評論,妳唔想知,唔想睇,唔開心想揾皮皮傾,但係妳真係冇乜時間見到佢,妳唔知佢係有意避你定係冇心,妳一起身,佢已經出咗去,下?乜真係有咁忙咩?佢返嚟妳又已經瞓咗覺,所以妳決定返返去自己間studio教小朋友整蠟燭分散下自己注意力。


「姐姐,咁樣岩唔岩呀?」


「係呀,今堂都夠鐘啦!下堂見!」


妳諗住執番啲嘢打掃下,突然有個人入咗嚟。


「hi!好耐冇見!」


妳一望,原來係ak。


「hi!你好嗎?又會咁得閒嘅。」妳已經好耐冇見過佢,眼前依個人,妳依然好關心佢。


「今日做完嘢冇咩做,ian話我知妳今日係到,咪上泥睇吓妳。」


「肯定係安安話佢知啦!」妳笑。


「對唔住!」ak真心嘅。


「我冇嬲你啦!」妳笑。


「以前同你拍拖,叫你上泥,你死刀唔上泥,而家居然自己上泥。」


「以前我要型呀嘛!妳冇咩呀嘛?」ak指上網D留言。


「我都唔理啦!由佢哋啦,不過你好似瘦咗,食返多D啦!食少D烟。」妳笑一边執野。


「工作忙冇時間食飯姐!係呢,同皮皮點?而家各自單飛都冇見過佢。」


「我都冇乜見过佢,我地每日對话唔超過二十句,以前我同你都叫有交鬧,但係佢果種直情係冷戰,我唔知佢做乜事。」妳講果時有D傷心,个心有D痛。


「可能大家都要時間適應,比下時間佢,其實,妳唔想知我以前出边個女人係边个咩?」


「我唔想知,我淨係知你愛过我已經夠!」妳講得好堅定。


「如果比妳揀多次,妳會點揀?」


「我都係會揀你,江𤒹生!」妳真心。


「我從來都冇後悔過同你一切,真架。」


「對唔住!我冇珍惜妳,如果比我再揀我一定會珍惜妳。」ak眼紅紅。


「好可惜依個世界冇如果,你大個仔啦!正正经经搵个好女仔拍拖结婚。」妳用手整一整ak頭髮。


「可唔可以比多次机會我追返妳?比次机會我同皮皮公平競爭!」ak跪咗係度。


「當比多次机會自己揀。」ak拎0咗隻情侶扼出嚟,嗰陣時全民造星參賽成日戴住嗰隻呢。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论