Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>


Cha85


皮皮返到屋企,妳好開心咁迎接佢,但係皮皮好冷淡,冷淡到妳覺得有啲陌生,原來兩個人嘅關係改變會令所有嘢都改變。


「我去沖涼先啦,啤啤!攰就訓先啦!」


畀著平時嘅皮皮佢一定有好多嘢同妳講,佢會同妳分享佢工作上遇到嘅開心唔開心同今日嘅表演點樣,有乜嘢趣事,但係今日嘅佢真係乜都冇講,可能天氣太熱令佢攰,妳叫自己唔好胡思亂想。


「皮皮。」妳係後面攬住皮皮。


「做咩呀?」皮皮停低咗。


「你係咪唔開心定攰?」


「可能今日太熱,又有D攰。」皮皮轻轻推開妳。


唔知點解妳覺得有Dhurt,以為佢今日返屋企見到妳會好开心,冇諗過係咁樣㗎囉!妳今日嘅心情由天堂跌倒地獄。


「我冇野呀!」皮皮摸下妳個頭去沖涼。


「妳入房訓先啦!我沖完涼,想睇電視。」皮皮都係想一個人消化下今日花姐同佢同佢講嘅嘢。


唔知點解雖然妳同皮皮只係岩岩一齊就唔係好耐,但係就有一種拍長拖嘅感覺,但係佢今日咁冷淡令妳覺得好唔似平時嘅佢。


.


Ian亦都返到屋企,見到amy係度。


「上咗泥嘅?唔打個電話畀我!?買嘢返嚟畀妳食吖嘛!」


「ian,我上泥有嘢同你講。」


「做咩呀?有咩電話講咪得囉!好緊要㗎?」ian笑。


「我地不如分手,我今次上嚟係同你講清楚順便執番啲嘢走。」


「點解呀?我哋唔係一齊好地地咩?」ian唔明好地地做乜分手?


「我覺得,我哋唔係好夾,大家追求嘅嘢都唔同,既然唔啱唔好哂時間,安安會啱你多D。」


「無啦啦亂講咩呀?我哋好朋友嚟㗎咋!」ian唔想做衰人。


「我睇得出你同安安一切開心好多,嗰啲笑容同眼神你同我一齊係冇㗎陳卓賢,我中意見到開心嘅你,祝福你地。」amy比個擁抱ian。


「咁我地係咪仲係好朋友?」ian問amy


「friendsship forever!」amy伸手同ian握手


「安安好女仔,你記得快D追佢,人哋唔一定等你㗎!」amy笑。


「我都希望妳會搵到個啱你嘅男仔!」ian擁抱amy呢個係屬於友誼嘅擁抱。


或者選擇放手畀愛嘅人追求自己嘅幸福都係愛嘅一種。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论