Ak beloved.dairy
Ak beloved.dairy

90後生粉一名♥️ 純粹用嚟儲存返自己寫嘅故事💛

<做人唔好ff太多之當我們學會愛之後>


Cha83


「花姐,我本身諗住settle down 好哂先同妳交代,冇諗過比人爆咗出嚟,我今日咁樣公開都應該要事前同妳講聲,但係件事實在太突然。」皮皮份人就係咁真誠。


「反正依件事都係要處理,唔係為你地兩兄弟,係為咗成個團隊利益,你哋咁樣個心有條刺都合作唔到,咁重點組Mirror。」花姐都係大局為重啫。

.

Frankie出返去,佢係到諗梗,花姐所講個D男人接受唔到嘅嘢係乜嘢?


「冇事呀?兄弟。」ian拍一拍皮皮,皮做个ok手勢。


「ak,花姐叫你入去,有嘢同你傾。」皮叫ak。


花姐開口叫到喎!ak點唔想都要死入去,佢死死氣行入去,拉張櫈坐低。


「anson kong,塊面有冇再黑D呀?」


Ak又想扔低500蚊就走。


「又想發脾氣扔低500蚊走?」郁一郁條尾就知你想點啦!


「咁唔扔囉!呀媽有乜指教?」


「男人泥,你咁man,又係副隊長,你唔係成日話想mirror好,兄弟好㗎咩?大方D,灑脫D啦!成三十歲人細佬仔呀?」花姐識得捉對方心理氹佢。


花姐一針見血,知道佢哋性格點樣同佢地溝通,

費事再踢啲衰嘢,等個衰仔自己諗下囉!

花姐講完呢句就走咗,ak一個人死死氣坐咗喺度。


Ak性格同皮皮相反,你唔可以同佢講得太多,

你越講佢越係唔聽,都係一句起兩句止等佢自己諗下啦!又或者要等個衰仔心情平靜返先至傾到計。


.


「ian,你覺得你最接受唔到自己女朋友同以前男朋友做過啲乜?」皮皮仲淰梗條問題。


「吓?我真係唔知喎,不過都差唔多出show㗎啦我哋休息先啦!」ian知佢問嘅係乜唯有扮傻仔。


「我知!一係出軌,一係帶綠帽,一係收埋個男人係衣櫃,一係同前男友,掟煲吾唔掟蓋,一係比人搞大個肚,

躲於衣櫃裏躲於失落裏,躲於黑暗中掛念誰。」edan又出現之後手舞足蹈勁浮誇咁唱歌跳舞。


「呂爵安。」al好冇奈。


「咁係係幾樣嘅咋!」edan笑。


「你哋要請我哋食飯添呀!我哋今日咁大犧牲。」edan真係好浮誇。


Edan都係想搞笑喚和氣氛。


「edan你都係抖吓,留返啲氣一陣要跳舞。」ian好冇奈。


皮皮係好多問號,佢同自己講時候到自己就會知,唔好諗住先都係,專心完咗个show先算!

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论