80後港媽Annamama
80後港媽Annamama

80後港媽 育有一個嬰兒一個幼兒 日頭工作 放工湊仔 晚上進修 目的就是想過有趣而快樂的生活

#3 港媽湊仔:記三則哥哥令人會心微笑的小事。

育兒最大的快樂,或許是生活中一些幽默窩心小事。

# 第一則,2022年1月22日,廣東話版

今朝陪細佬睇醫生之前 ,一家人圍埋食早餐,點知老公又講啲一句撻著我發火炳佢既野,我已兩晚幾乎無訓,對佢零容忍,忍唔住係餐台前話左老公幾句。

然後,隔左一陣 就黎食完個早餐。

哥哥問我:「媽媽,你愛唔愛我呀? 」

我:「哥哥我愛你呀,我梗係愛你啦。」

哥哥:「因為一家人呀嘛係咪呀? 」

我:「係呀」

哥哥: 「媽媽,我地愛一家人架嘛係咪呀? 」

我:「係呀,一家人相親相愛。」(完全忘了剛剛罵完老公)

哥哥:「爸爸都係一家人呀,係咪呀? 媽媽你都愛爸爸係咪? 」

仲要加多句:「你同爸爸結婚果陣好開心架嘛,係咪呀?果陣你好開心架。」

我,頓時覺得入左哥哥圈套,哈哈,化怒為笑。

結論:小孩的童真總提醒你,1. 好好管好自己脾氣,2.家人要怎樣相處 3,結婚的意義與初心。



第二則,接哥哥放學,2022年1月7日

今日去接哥哥放學,老師跟我說,放學時老師獎勵每個小朋友一個貼紙,他問老師可不可以多給他一個,因為他想給細佬。

而事實上,哥哥一見到我就好開心同問我知唔知點解佢有兩個貼紙。「因為我問老師可唔可以送多個貼紙俾我細佬,老師話可以囉。」

一返到屋企,就即刻送左俾細佬

~媽媽真覺得好窩心呀! 哥哥打從心里愛細佬。



第三則,哥哥上網課,2022年2月9日。(廣東話版)

假期最後一天,我當上書僮伴上學,早上ZOOM 課。

哥哥先生,上堂又托頭又伏低,話自己識。我同佢講老師最憎人托頭,佢話老師無講。

老師叫佢剪紙,人地教佢一條一條剪,佢三條放埋一齊剪 我問佢點解咁做,佢話:「咁咪快啲囉,我好快剪好晒啦。」

老師叫佢一粒一粒紙查白膠漿貼上紙到。佢就查晒白膠漿係紙到,然後灑啲紙碎上去,然後又講:「哪,幾靚,幾快做完。」

媽媽我反白眼反到上天花版。

內心OS: 這小子又好像對,但這樣小就這樣,我該怎辦?

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论