一玥
一玥

生活,心理,正向,樂觀,自由.... 文字給我力量去支撐這灰暗的世界 文字給我回憶和感恩的動力 文字給我一個樹洞 文字又給了你什麼?

生仔搵命博?



之前本人身體不舒服,入院檢查,現在一切平安。但在產科病房中看到很多驚心動魄的情形,令我不得不佩服為人母既女性。


1.24周催生,全程無聽過媽咪同bb既喊聲,只聽到醫護人員不停講「救左仔先!」

2.突然發現毒血症生完昏迷1日。

3.24周穿水,即時開刀,bb一出世又走了

4.第三胎,15分鐘生左出黎

5.媽咪糖尿,辛苦介口,抑鬱,見親老公都喊喊喊....

6.高血壓,講多一句野都可以高10度

7.突然血壓跌,媽咪開始無咩意識,又直入產房。

原來要順順利利生一個小朋友出黎係一件難事。身體健康都係一個願望。

幸福地感恩我的兒子能平安出生,希望我的女兒也一樣。還有兩個半月就出來了,你一定要平平安安

今晚兒子來探我,起初以為佢會很扭計。

但他表現出奇成熟。他對我笑沖來要我抱,沒有多說話只叫了我一聲媽咪。

他見到我手上既豆仔,輕輕甘摸,我同佢講媽咪病病要食藥要打針,所以媽咪要係呢到訓,知道麻?佢:「好!」

我跟他到樓下的餐廳食飯,佢拖住我無打豆既手,一齊行,再指住我打左豆既手講打針針。佢好乖甘坐係我旁邊,雖然唔咪好食野掛住玩玩具,但都願意坐定定。

離開時,經過廁所同爸爸講要we we,我便行前等他,當出來時,我見他是衝出來之後便喊著叫媽咪,我即刻叫佢,佢跑來卻仆倒,可想而知佢係幾心急。當我再拖佢手仔入𨋢時,我同佢講媽咪今晚要係呢到訓,佢:「唔好!陪一一」 ,我話媽咪唔舒服,要打針,佢望一望我隻手,就話:「好!爸爸婆婆陪一一!byebye 媽咪」

果一刻我真係好想喊,估唔到一個兩歲小朋友會明白,知道佢都不捨但佢無扭計。


突然想起龍貓的故事,我相信一一都是可以見到龍貓同坐貓巴士既小朋友





CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论