薯仔
薯仔

拾荒者

天災麽?

我唔想倖災樂禍咁,但完全明白網民對鄭州水災感受,反而頂唔順有人(特別屎塔笨教徒,好彩有 Phyllis Luk 唔係)不斷話天災咋,氣候變化咋(環保L而漠視制度問題又只係屎塔笨),完全冇提嚴重傷亡係人禍。我國內友人特意提温州動車出軋意外十年了,已經冇乜人記得,當時結論係雷擊導致訊號系統出錯,又係個天嘅錯,然後件事只係歷史上嘅小小意外,死咗嘅人只係一個數字。人嘅尊嚴只係垃圾。香港以前仲可以為南丫島海難追查真相,但唔知以後會唔會只係尋釁滋事。

好多人已經寸所謂千年一遇其實又如何,然後水壩排洪可以唔通知下游,然後明知紅色警戒地鐵仍運行、隧道不封閉!又話用咗500億建設海綿城市,東京都心圈都只係用咗250億嚟防止水浸,諗到有幾多錢袋咗係貪官到。再講猛起水壩其實有幾多科學論證,最終又係大工程幫貪官揾多啲錢。

我原先只係心諗猶疑寫唔寫,但我上述國內朋友講佢女兒去美國讀書都要返國內打科興,低估女兒嘅愛國心,我覺得好恐怖,成日宣傳多難興邦,成日講自己係受害者(包括列強侵略、阻礙發展),完全唔去反省制度問題,然後又產生一批冇獨立思考嘅小粉紅。依家個劇本係想香港咁,我抗拒只能發一點微聲。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论