epic
epic

xx

现代诗歌大赏|mla


我的真爱:MLA、万青、草东


MLA

···



百份之一機會


所有呢度嘅禮物都唔值咁貴

但因為係俾你所以都係抵

你係部電影分唔到商業定文藝

每次都咁刺激又一直咁襟睇


世界上面已經無人令我著迷

但我連魔性都俾你引發出嚟

你問我有無約食飯同其他女仔

我話有百份一機會令你唔開心我都唔制




我在暗中儲首期


可否可否等我 /先把計劃說好

再決定穿婚紗跟他擁抱/還是跟我到老

我沒有他的生意頭腦/但會努力讓你減去苦惱

與你走過那一段路途/不願這樣就算數


我已快將首期儲好/小小單位勉強可供到

又或者繼續在工廈交平租

再不斷旅遊更多回憶可以儲


可否可否跟我/一起私奔到寶島

你不是卡列尼娜/我沒佛倫斯基那麼糟

不用怕會像想像得到 /文藝悲劇的老套

去到台南風景會做到 

治療我們的虛無


到這天先知道什麼是最美好

婚姻有多好現在才知道

可否不要到某年後悔沒揀好

懇請你接受這份愛的 proposal




藍白紅風格練習


Tu me manques

tous les jours, tous les soirs 

我把你的名字/栽種在一株李樹下

讓枝葉伸展/向天空表白 

我無從訴說的愛


Je vais traverser la rue pour te retrouver

你給的功課/我都做完了

學會了/如何撒嬌/如何獨自睡覺

如何點煙/如何和不相識的人聊天

如何離去/不驚動任何人


Je me souviens de toi, comme ca

我記得一些周日的早上/我記得一些醒來的感覺

我記得一些城市的清晨/我記得你長長的眼睫毛

我記得他安靜的呼吸聲/我記得對街樓房的光線

我記得陽台上的灰鴿子/我記得深夜的便利商店

我記得戲院裡你的側影


我記得/我怕我將不記得




西西弗斯之歌


呢年嚟我有几份兼职

其中嘅一份/系帮啲马迷落注/喺电话投注中心

喺里面我识唔到朋友

返工食饭/都系一个人

我已经闷到抽筋/但要维生

我谂到一个方法抗衡


开闸前半分钟/总有好急嘅客人

落注嘅时侯夹杂粗口/听到我一旧云

但佢地愈系忟/我就愈系斯文

我话:「麻烦你重复一次」

搞到够钟开闸/佢哋就问候我屋企人

佢闹我正一懵捻/话要叫个经理出嚟问

我都好有礼貌咁回应:

「先生,麻烦你等等」


我既紧张又兴奋/同时又扮晒殷勤

喺呢个心情咁复杂嘅搏斗里面

我开始搵到工作嘅快感


希腊神话有一个故事

讲述西西弗斯受到诸神嘅惩罚

要喺地狱不断推一块巨石上山

上到山顶/块巨石又会自己碌返落山脚

佢每日都要重复呢种徒劳无功嘅工作/直到永恒


后人有一个讲法

话诸神并唔系用「推石头」嚟惩罚西西弗斯

而系用观念

用「我永世都要推石头实在太惨」嘅呢个观念


西西弗斯知道自己改变唔到命运

佢唯一可以做嘅/就系继续推石头

直到有一日/佢发现佢可以蔑视自己嘅命运

甚至用享受呢个过程嚟去否定诸神对佢嘅惩罚

于是/佢感觉到自己系快乐嘅




美孚根斯堡與白田珍寶金


我們在炎熱與抑鬱的夏天/無法停止抽煙

我們在炎熱與抑鬱的辦公室/無法停止寫詩

我們是美孚根斯堡與白田珍寶金

金錢對於我們來說/輕如鴻毛


我們是香港最後一群缺乏社交技巧的詩人

我們是演奏家、思想家

我們是迷失在森林的旅人

在同樣不仁慈的善良與邪惡之間

與潮人抗衡


我們在嶺南之風、美孚之巔

在公園、電影院、商場/送別所有成長的記憶

我們喝著涼茶聽著音樂/大口大口地把煙噴到天上

日出日落/我們如在巴黎法國


我們在炎熱與抑鬱的夏天/無法停止抽煙

我們在炎熱與抑鬱的辦公室/無法停止寫詩




失落沮喪歌


我又有心事/自從看了太宰治

我問誰誰都不會在意死亡的意義

世界像似崩裂/我倆都無可救治

我但求乘風飛到別處再重新開始


願你可以給我寫首詩/紀念我們約會過六次

我沒法想像/看過的童話故事

有陣時成長不過是個悲劇的開始


我做過的事/沒太多是有意義

接近誰誰都不會快樂這些我都知


願我可變歡笑的天使/我們便會每日見十次

願我可變優雅的詩篇/這樣你便願看數十遍




在動物園散步才是正經事 


我間中仍會想我們會見面

在那間紅磡近黃埔的商店

你若然還記得那諾言

曾說今天我們流浪到海邊


你照片留在一封情信裡面

每一天仍是照舊看它一遍

我仍然還記得那笑臉

曾在當天我們遊玩過夏天

我都曾寫你在每天的日記

但放棄你卻像再沒可能夢想

像一個沉悶的獨唱


你照片留在一封情信裡面

每一天仍是照舊看它一遍

兩年前遊過的動物園

來到今天我們流浪到那邊?

我都曾寫你在每天的日記

但放棄你卻像再沒可能夢想

像一個沉悶的獨唱


但放棄你卻像再沒可能夢想

像失去甜蜜的合唱




 獨身的理由


告訴我你婚後的事兒/我與你已很久沒見面

網上看見一篇文章說/情侶分手後若相處依然

代表 已是沒有愛意/或者 愛意從沒有改變

但我卻更覺得適用於/形容情侶分手以後從沒有再見


我會在IG看你一生的轉變/在IG等你BB的出現

星期天見你遛狗到山邊/晚上與你姊妹的合照片

偶爾也會見到他露面/與你遊歷的異國景點 


時光飛逝 如幻似煙

何時先可以停止懷緬?

muss es sein? es muss sein!


你與我唯一的接觸點 

是我仍用你編號買書在誠品店

像「非如此不可」的德國語言

埋藏在貝多芬的四重奏經典裡面




憂傷的嫖客 


(客)我就這樣痛哭一場 /在陌生女子懷內失常

(鳳)你說我長得跟你舊愛很像

才令你突然這樣憂傷

(鳳)「你不用那麼傷心

早晚你會找到一個喜歡你的人」 

(客)「不是,是我自己不想再跟人一起

我覺得我跟其他人不能相處」

(鳳)「如果不合適就早點分開

以後的日子還長呢」


(鳳)我說人生的經歷總無常 

你又何必介懷心上?

一切苦與樂最終都一樣 

是為旅途增添花樣


(客)我一路喊 

你一路安慰我

(鳳)「你跟她一齊多久?為什麼要分開?」

(客)我越講越激動,直到走嘅時候

你問

(鳳)「哎,小費可以多給一點嗎?」

(客)我先突然無咁傷心


由不相識再到交心一場 

然後又回復正常 

四十分鐘的關係似夢一樣 

人生經歷總無常 

你又何必介懷心上?



all from MLA 

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论